کارنامه نیروی انتظامی افتخارآفرین و قابل ستایش است

خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه نیروهای مسلح عزت و استقلال یک ملت هستند گفت: کارنامه نیروی انتظامی کشور به خصوص در این استان افتخار آفرین و قابل ستایش است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی روز دوشنبه در دیدار نوروزی با فرمانده انتظامی لرستان و معاونان ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات افزود: نیروهای مسلح امنیت ساز و اعتماد آفرین هستند و وظایفی برای آنان تعریف شده که آن ها را از یک اقتدار، اختیار و قدرت برخوردار کرده است که باید در مسیر رضایت خداوند و خدمتگزاری به مردم صرف شود.

وی با تقدیر از زحمات انتظامی در بحث امنیت موجود و با اشاره به روحیه جهادی کارکنان انتظامی عنوان کرد: کارنامه انتظامی سراسر کشور به خصوص لرستان افتخار آفرین و قابل ستایش است و این موضوع در چند سال اخیر با حضور فرمانده سخت کوش استان و مجموعه تحت امر قابل مشاهده می باشد.

حجت الاسلام والمسلیمن شاهرخی ادامه داد: امروز فراجا برای تامین امنیت مردم، حفظ آرمان و ارزش های انقلاب اسلامی و انسانی دفاع می کند و شاهد این مدعا تقدیم بیش از ۵۰۰ شهید انتظامی در لرستان است که در تناسب جمعیت در مقایسه با ۳۱ استان دیگر، نشان دهنده جانفشانی این نیروی توانمند و خدوم در این دیار است.

وی ادامه داد: اگر مناسبات سیاسی ما در دنیا مقتدر و سر بلند است حاصل تلاش نیروهای مسلح می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد گفت: نیروی انتظامی مقتدرانه در مقابل هنجار شکنان عمل کرده و همیشه یاور و پشتیبان مظلومان بوده است که این جای تشکر و قدردانی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: علاوه بر وظایف ذاتی، در هر اتفاق و رویدادی که به وقوع می پیوندد وظایف جدیدی به نیروی انتظامی افزوده می شود ولی این نیرو با تلاش مضاعف و مجاهدت های مخلصانه از عهده همه این ها بر آمده است.

وی با اشاره به اینکه امروز همراهی مردم با پلیس و نیروهای مسلح یادآور همراهی آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس با رزمندگان است بیان کرد: خباثت دشمنان انقلاب اسلامی و نظام سلطه را در تقابل با ملت مشاهده می کنیم و در جنگ نرم با دشمن هستیم.

به گفته وی قاچاق سلاح، مهمات و مواد مخدر از برنامه ریزی های دشمن جهت تقابل با این ملت است که این ستیز، دشمنی و نفوذ از زمان پیامبر اسلام (ص) تاکنون ادامه دارد و فراجا و دیگر نیروهای مسلح با نثار جان، برنامه ریزی و طراحی در مقابل نظام سلطه ایستاده اند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تاکید بر ارتقای رفاهیات و وضع معیشتی کارکنان انتظامی ادامه داد: متاسفانه گروهی در جامعه، ارزش های اسلامی و انسانی را تحت تاثیر قرار می دهند که در این راستا امر به معروف و نهی از منکر یک تکلیف الهی برای همه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha