️جابجایی ۱۶۷ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان بوشهر

بوشهر_ ایرنا_ سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای استان بوشهر گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی ۱۶۷ هزار و ۶۴۸ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان بوشهر جابجا شده است.

به گزارش ایرتا، عباس فرامرزی روز دوشنبه در نشست با مسئولان اجرایی استان بوشهر با اشاره به آغاز طرح نوروزی این اداره کل از ۲۴ اسفند سال گذشته، اظهار کرد: این میزان جابجایی مسافر معادل ۱۰۸ هزار سفر (سرویس) است.

وی افزود: از ابتدای طرح نوروزی ۴۵ هزار و ۴۸۵ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی وارد استان شده اند، همچنین ۷۳ هزار و ۱۶۰هزار مسافر از استان خارج شده‌اند.

سرپرست معاونت حمل و نقل استان بوشهر تصریح کرد: در این مدت ۶۴ هزار و ۴۸۸ مسافر درون استانی با ناوگان حمل و نقل عمومی جا به جا شده‎ اند.

فرامرزی ادامه داد: بیشترین جابجایی مسافر از شروع طرح نوروزی، در روز پنح فروردین ماه با ۱۸ هزار و ۹۹۱ نفر رقم خورده است.

سرپرست معاونت حمل و نقل استان بوشهر یادآور شد: در مقایسه با همین بازه زمانی در سال گذشته، جابجایی مسافر ۶۱ درصد و سفر (سرویس) ۳۵ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به فعالیت ۶ پایانه مسافری در استان بوشهر عنوان کرد: ناوگان مسافری استان با ۳۱۹ اتوبوس، ۷۳۹ مینی‎ بوس و ۱۷۶ سواری آماده خدمات ‎رسانی به هموطنان و هم‎ استانی‎‌ها می‌‎باشد.

وی بیان کرد: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها بصورت تلفنی، اپلیکیشن، سایت اینترنتی در کنار میز خدمت این اداره کل در پایانه‌های مسافربری، آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات مسافران نوروزی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha