۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۴۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85426783
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۰۰ هزار خودرو گردشگران نوروزی وارد استان بوشهر شد

۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۴۷
کد خبر: 85426783
۶۰۰ هزار خودرو گردشگران نوروزی وارد استان بوشهر شد

بوشهر-ایرنا- استاندار بوشهر گفت: بوشهر استانی نوظهور در حوزه گردشگری است به طوری که از ابتدای تعطیلات نوروزی بیش از ۶۰۰ هزار خودرو گردشگران نوروزی وارد استان شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد محمدی زاده روز دوشنبه در نخستین شورای اداری استان بوشهر با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور اظهار کرد: چنانچه میانگین مسافر این خودروها پنج نفر محاسبه شود تاکنون بالغ بر سه میلیون نفر وارد استان شده در حدود چهار روز در استان بوشهر اقامت داشتند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: حجم ترددهای نوروزی در جاده‌های کشور و بویژه استان‌های ساحلی بسیار بالا است که ستاد تسهیلات سفر اقدام‌های گسترده‌ای در این زمینه داشته است.

محمدی زاده ادامه داد: آب و هوای مطلوب و مهمان نوازی بوشهری‌ها منجر شده تا گردشگران زیادی را برای سفر به استان مشتاق کرده است.

وی گفت: خوشبختانه تا به امروز حادثه سخت و دلخراشی در استان رخ نداده و استان بوشهر کمترین میزان تصادف‌های جاده‌ای را به خود اختصاص داده است.

محمدی زاده ادامه داد: این استان با کمترین نرخ تورم در کشور یکی از استان‌های بسیار خوب برای مسافران نوروزی است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در مدیریت و ساماندهی سواحل اقدام‌های خوبی تدارک دیده شده و دستگاه‌های فرهنگی کارهایی ارزشمند را در نوار ساحلی استان اجرایی کردند.

وی افزود: مردم استان بوشهر مردمی متدین، دینی و انقلابی هستند از این رو انتظار است گردشگران در موضوع ماه رمضان و عفاف و حجاب اهتمام جدی داشته باشند.

محمدی زاده در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: در نخستین نشست شورای اداری استان به وحدت و همدلی و پرهیز از اختلاف در استان تاکید ویژه شد چراکه موفقیت‌های استان بوشهر در سنوات گذشته در سایه وحدت محقق شده است.

وی افزود: شان مسئولان شان خدمت گذاری به مردم و به تعبیر مقام معظم رهبری نوکری مردم است که امیدواریم با این نگاه راهبردی در سال جدید اتفاق‌های خوبی بری استان رقم بخورد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha