۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۳۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85426761
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فعالیت سامانه بارشی در بوشهر تا پایان امروز تداوم دارد

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می دهد فعالیت سامانه بارشی در این استان تا اواخر وقت امروز تداوم دارد.

پیام مساعدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در مدت یاد شده در مناطق شرقی و نیمه جنوبی استان، وزش باد شدید، در برخی از نقاط بارش باران و گاهی رگبار باران و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: از ابتدا فعالیت سامانه بارشی اخیر در استان گناوه، بندر امام حسن، جم، دیلم، خارگ، خورموج، برازجان، اهرم، بوشهر، کنگان، دیر و عسلویه به ترتیب با ۵۴، ۴۱، ۳۴.۵، ۲۹.۵، ۲۷، ۲۲، ۱۹.۵، ۱۵.۵، ۱۵، ۱۲، ۷ و ۴ میلیمتر بیشترین میزان بارش را در استان داشتند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: تا پایان امروز دوشنبه همچنین سواحل استان مواج و طوفانی خواهد بود.

مساعدی ادامه داد: همچنین از فردا تا روز پنجشنبه با وزش بادهای شمالی، سواحل و فراساحل جنوبی و مرکزی استان مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

مساعدی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد و گردوخاک، در برخی نقاط بارش باران، گاهی رگبار باران و رعدوبرق و از فردا با کاهش ابر و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی شده است.

وی افزود: در این مدت جهت وزش باد جنوب شرقی تا جنوب غربی، به تدریج شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و از فردا به طور غالب شمال غربی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ و در مناطق مرکزی و جنوبی تا ۴۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‎شود.

مساعدی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۱۲۰ تا ۲۴۰ سانتیمتر و از فردا در سواحل شمالی ۶۰ تا ۱۲۰ و در سواحل مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۳۰ دقیقه، مد اول ساعت ۰۹:۲۵، جزر دوم ساعت ۱۵:۴۵ و مد دوم ساعت ۲۱:۳۰ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha