کشف تجهیزات پزشکی قاچاق در اندیشه شهریار

۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۳۳
کد خبر: 85426756
کشف تجهیزات پزشکی قاچاق در اندیشه شهریار

تهران - ایرنا - کشف تجهیزات پزشکی قاچاق در اندیشه شهریار،دستگیری سارق در طرح کنترل هوشمند الکترونیکی مجرمین سابقه دار، بازداشت سارق محتویات خودرو در رباط کریم ، دستگیری سارقان میلیاردی و حرفه ای در ری از مهمترین اقدامات پلیس در شهرستانهای استان تهران در ۴۸ ساعت گذشته است .

فرمانده انتظامی غرب استان تهران: کشف تجهیزات پزشکی قاچاق در اندیشه شهریار

به گزارش ایرنا ، سردار کیومرث عزیزی با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: برابر اخبار به دست آمده از منابع موثق مبنی بر وجود تجهیزات پزشکی قاچاق در یک کلینیک در "شهر اندیشه" شهرستان شهریار، تیمی از ماموران پلیس امنیت اقتصادی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و با هماهنگی مقام قضائی به کلینیک مورد نظر شهر اندیشه شهریار اعزام و در بازرسی هاسه دستگاه لیزر و خنک کنده پزشکی قاچاق به ارزش ۴۵ میلیارد ریال کشف و پس از هماهنگی ها تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شد.

کشف تجهیزات پزشکی قاچاق در اندیشه شهریار

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با بیان اینکه یک نفر در این خصوص دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: مبارزه با ورود کالاهای قاچاق به کشور یکی از اولویت های مهم پلیس در راستای کمک به توسعه اقتصاد و تولیدات داخلی بوده و از شهروندان نیز می خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

دستگیری سارق در طرح کنترل هوشمندالکترونیکی مجرمین سابقه دار

به گزارش خبرگزاری پلیس ، رئیس پلیس آگاهی کشور گفت : مجرمانی که سرقت را بعنوان تجارت پرسود انتخاب کرده اند و بیش از ۴ فقره محکومیت کیفری دارند بصورت هوشمند و الکترونیکی کنترل می شوند.

سردار قنبری افزود: این طرح در استان های تهران بزرگ ،انتظامی غرب استان تهران و البرز آغاز شده است و سارق سابقه داری که پایبند الکترونیکی نصب داشت دست به سرقت در غرب تهران می زند که سریعا با استفاده از پایش هوشمندالکترونیکی دستگیر می گردد.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم: بازداشت سارق محتویات خودرو

سرهنگ"علی زنگنه"در تشریح این خبر اظهار داشت:مأموران کلانتری ۱۸ پرند در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه محتویات داخل خودروی وی به سرقت رفته، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از شنیدن اظهارات مالباخته و فعالیت های اطلاعاتی موفق به شناسنایی مخفیگاه متهم شده که سریعاً با تشکیل یک تیم عملیاتی و هماهنگی قضائی متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

کشف تجهیزات پزشکی قاچاق در اندیشه شهریار

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی جرم خود را قبول داشته و در ادامه به ۱۶ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در پرند و رباط کریم اعتراف کرده که پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری سارقان میلیاردی در ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق سابقه دار اماکن خصوصی در محدوده "باقرشهر " خبر داد و گفت: اموال مکشوفه از مخفیگاه این متهمان به ارزش ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: در تعطیلات فروردین ماه ۱۴۰۳ یکی از شهروندان ساکن محدوده باقرشهر به کلانتری ۱۷۵ مراجعه و ضمن طرح شکایتی عنوان داشت که از منزلش سرقت شده است.

کشف تجهیزات پزشکی قاچاق در اندیشه شهریار


این مقام انتظامی عنوان داشت: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیم های زبده ای از ماموران تجسس کلانتری تشکیل و در پی سرنخی هایی برای شناسایی سارق، اقدامات خود را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به شگرد سارق یا سارقان و مراجعه به بانک مشخصات سارقان سابقه دار مشخص شد که در این سرقت دو سارق سابقه دار دست داشته که به تازگی از زندان آزاد شده و دارای سوابق کیفری دیگری نیز هستند.

سرهنگ طرهانی اظهار داشت: اقدامات ماموران پلیس در کمتر از ۲۴ ساعت نتیجه داد و مشخصات و مخفیگاه سارقان شناسایی شده و در یک عملیات ضربتی هر دو را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری، بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان همه اموال مالباخته به ارزش ۱۵ میلیارد ریال، کشف و پس از صورتجلسه به وی مسترد شد.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال متهمان به زندان بر اساس دستور مرجع قضائی، گفت: با توجه به ایام تعطیلات و آغاز سفرهای نوروزی، شهروندان به خاطر داشته باشند پیش از حرکت، تجهیزات ایمنی مناسبی برای منازل و اماکن خصوصی خود تهیه و استفاده کنند تا فرصت از سارقان گرفته شود.

کشف تجهیزات پزشکی قاچاق در اندیشه شهریار

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در چهاردهمین روز از ماه مبارک رمضان، در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان ری .

کشف تجهیزات پزشکی قاچاق در اندیشه شهریار

گشت محله محور و پاکسازی معابر و بوستان های محدوده شهرری توسط یگان عملیاتی ضربت فرماندهی انتظامی شهرستان ری.

کشف تجهیزات پزشکی قاچاق در اندیشه شهریار

اجرای طرح رفع اثر پلاک مخدوش موتورسیکلت ها و توقیف موتور سیکلت های متخلف در سطح شهرستان ری.

سارق ۱۳ فقره ای دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک سارق که با تهدید سلاح سرد از شهروندان شهرری زورگیری می کرد خبرداد و گفت؛ متهم به ۱۳ فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کرده است.

سرهنگ طرهانی گفت: در اسفند ماه سال قبل با مراجعه و شکایت فردی در خصوص سرقت تلفن همراه در محدوده "شهرری"مقابل یکی از ایستگاه های مترو، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران عملیات کلانتری ۱۳۱ این فرماندهی قرار گرفت.

کشف تجهیزات پزشکی قاچاق در اندیشه شهریار

این مقام انتظامی عنوان داشت: با تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی، سرانجام مخفیگاه متهم در محدوده "شهرری" شناسایی و پس از انجام هماهنگی های لازم با مراجع قضائی تیم های عملیات کلانتری شهرری به محل اعزام شد.

وی افزود: متهم به همراه یک دستگاه تلفن همراه مسروقه به کلانتری منتقل شد و در بازجویی های اولیه اعلام داشت که سابقه دار است و تاکنون ۱۳ فقره سرقت تلفن همراه با تهدید سلاح سرد انجام داده است.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: با این اعتراف صریح از سوی متهم پرونده تکمیل و به همراه وی به دادسرا منتقل شد که در جریان بازپرسی نیز وی به جرم خود، شیوه های سرقت و تعداد فقره های سرقت خود اعتراف کرده و راهی زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری، در پایان با اشاره به شیوه و شگرد سارقان که اقدام به سرقت اموال با ارزش می کنند، از شهروندان خواست کرد: به منظور تامین امنیت جانی و مالی خود از نگهداری و حمل پول نقد و یا اموال با ارزش به همراه خود، خود داری نموده و در صورت مجبور بودن به حمل و نگهداری پول نقد یا اموال با ارزش، آنهارا در معرض دید دیگران نگذاشته و یا توجه اطرافیان را جلب نکنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha