پنح دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان اورژانس دزفول تخصیص یافت

دزفول – ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: پنج دستگاه آمبولانس جدید در راستای نوسازی ناوگان اورژانس دزفول به این شهرستان تخصیص یافته و به زودی وارد چرخه عملیاتی می‌شوند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول، علیرضا خسروپناه روز یکشنبه بیان کرد: حدود نیمی از ۱۵ دستگاه آمبولانس عملیاتی‌ موجود در دزفول، فرسوده و بالای ۱۵ سال کار کرده است.

وی به فرسودگی ناوگان اورژانس دزفول اشاره کرد و افزود: اورژانس پیش بیمارستانی دزفول به لحاظ ساختار و ماموریت‌های متعدد، نیازمند یک ناوگان نو و تازه نفس است تا بتواند خدمات اورژانسی بهتری به شهروندان ارائه کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: سه دستگاه آمبولانس فرسوده در سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال بازسازی و وارد چرخه عملیات شد.

وی ورود خیران برای بهسازی ناوگان اورژانس دزفول را ضروری دانست و افزود: با توجه به اهمیت موضوع و کمبودهایی که در تامین آمبولانس وجود دارد، از خیرین نیک اندیش درخواست می‌شود به این موضوع ورود کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول ضمن دعوت از خیرین برای مشارکت در بازسازی و تامین آمبولانس اظهارکرد: تمام آمبولانس‌های اهدایی از طرف خیرین، به نام آنها نامگذاری می‌شود تا این فرهنگ نیک در بین جامعه اشاعه یابد.

به گزارش ایرنا، اورژانس پیش بیمارستانی دزفول، ۱۴ پایگاه زمینی، یک پایگاه هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha