۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۰۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85425946
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۳۲ تن چوب جنگلی قاچاق در شرق گیلان کشف شد

۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۰۴
کد خبر: 85425946
۳۲ تن چوب جنگلی قاچاق در شرق گیلان کشف شد

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی املش از کشف ۳۲ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از یک کارگاه چوب‌بری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ شریف رحیمی روز یکشنبه با اشاره به اینکه قاچاق چوب و قطع غیرمجاز درختان جنگلی به تاراج بردن ثروت ملی است، اظهار کرد: پلیس با تمام توان با متجاوزان حریم منابع طبیعی و جنگل‌ها برخورد می‌کند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی حین سرکشی از یک کارگاه چوب‌بری در سطح حوزه استحفاظی به چوب‌های دپو شده در محوطه کارگاه مشکوک و بررسی این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان املش از کشف ۳۲ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از این کارگاه چوب‌بری خبر داد و بیان کرد: در این راستا متهم ۵۵ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ رحیمی با اعلام اینکه چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

دستگیری عاملان نزاع و درگیری در ماسال

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه، فرمانده انتظامی ماسال از دستگیری ۲ عامل نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مرتضی ترازی با اشاره به اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای مردم همواره در دستور کار پلیس قرار دارد اظهار کرد: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی این آرامش و امنیت را به خطر بیاندازد.

وی در ادامه گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع و درگیری بین چند نفر در شهرستان ماسال، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران انتظامی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال با بیان اینکه پس از حضور پلیس در محل اعلامی و بررسی موضوع مشخص شد چند نفر غیربومی با افراد بومی به علت ایجاد مزاحمت درگیر شده‌اند، افزود: متهمان ۳۳ و ۳۰ ساله این درگیری دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha