۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۰۰
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85425860
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

رییس عقیدتی سیاسی فراجا: پلیس در تعطیلات نوروز بانشاط‌تر از همیشه خدمت‌رسانی می‌کند

گرگان- ایرنا- رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: پلیس ما در حالی که بخش اعظمی از جامعه در ایام نوروز تعطیل هستند، بانشاط‌تر از سایر ایام به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌لاسلام سیدعلیرضا ادیانی روز یکشنبه در مراسم افتتاح کلانتری ۱۵ گرگان‌ اظهار کرد: پرسنل فراجا با اراده مصمم و عزم جدی برای خدمت به مردم پای کار هستند.

وی خاطرنشان کرد: پرسنل فراجا در این خدمت‌رسانی به خود می‌بالند و هیچ گله و شکایاتی ندارند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: کلانتری از جمله بخش‌هایی است که مردم در انتظامی بیش از هر بخش دیگری با آن در تماس هستند.

ادیانی افزود: براساس همین سطح ارتباطی باید این امکان بهسازی و نوسازی شوند.

وی ادامه داد: برخورد مهربانانه و حکیمانه همکاران ما در کلانتری‌ها در کنار محیط مناسب سبب رضایتمندی مردم و مراجعه کنندگان خواهد شد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: از کمبودهای فراجا خبر دارم اما زیبایی‌ و طراوت انتظامی به حدی است که این مشکلات خدشه‌ای به خدمت‌رسانی صادقانه وارد نمی‌کند.فرمانده انتظامی گلستان‌ نیز گفت: همکاران ما در ۱۳ ایستگاه تفرجگاهی و نشانگاهی مشغول خدمت و انجام وظیفه هستند.

سردار محمدسعید فاضل دادگر گفت: سال گذشته مردم استان یک میلیون تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی داشتند که عمده آنها هدایت و راهنمایی بود.

فاضل‌دادگر اظهار کرد: این تماس‌ها نشان دهنده آن است که مردم پلیس را مامن و پناهگاه خود می‌دانند.

وی یادآور شد: تلاش داریم در سال جاری با توجه به نامگذاری آن از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم»، مشارکت مردم در حوزه امنیت افزایش یابد و در سایه این امنیت شاهد توسعه و افزایش تولید استان باشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha