پزشک متخلف آبیکی یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جریمه شد

قزوین - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از جریمه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی یک پزشک متخلف در شهرستان آبیک خبر داد.

علیرضا حسن‌پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت‌های نوروزی و ماه مبارک رمضان و در سرکشی از مطب‌های پزشکی و مراکز بهداشتی و درمانی به پرونده تخلف یک پزشک که اقدام به دریافت وجه بیش از نرخ نامه مصوب کرده بود در شعبه اداره تعزیرات حکومتی شهرستان آبیک رسیدگی شد.

وی ادامه داد: شعبه رسیدگی کننده به این پرونده با توجه به مدارک موجود، تخلف گرانفروشی را محرز و علاوه بر درج در پرونده پزشکی، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال محکوم کرد.

حسن پور، رسیدگی بدون معطلی به تخلف‌های حوزه سلامت در استان را جزو اولویت های تعزیرات حکومتی این استان برشمرد و یادآور شد: متخلفان در این راستا به اشد مجازات محکوم می‌شوند و شهروندان می‌توانند در صورت مواجهه با هر نوع گرانفروشی، تقلب، دریافت وجه بیش از تعرفه و زیرمیزی مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین با همکاری دانشگاه علوم پزشکی قزوین طی سال گذشته و در جریان بازرسی از مطب‌های پزشکی،شناسایی ۱۱ پزشک متخلف، برخوردهای قانونی با آنها را به انجام رساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha