پیش بینی فصل طلایی خدمت رسانی برای اتوبوسرانی تهران در سال ۱۴۰۳

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران سال ۱۴۰۳ را سال طلایی حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوسرانی در بخش خدمات رسانی به شهروندان پایتخت عنوان کرد.

به گزارش ایرنا از شهرداری، مهدی علیزاده روز یکشنبه در گفت وگویی افزود: این خدمت رسانی در سال جاری با ورود ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس ۱۲ متری برقی خارجی توسعه پیدا کرده و وضعیت خوبی را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: قرارداد خرید این اتوبوس‌ها طی سفر اواخر سال گذشته شهردار تهران به کشور چین منعقد و قرار شده است که طی یکسال وارد ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت شوند.

به گفته علیزاده، این اتوبوس‌ها برقی هستند و به کاهش آلودگی هوا کمک شایانی می‌کنند و از سوی دیگر با ورود آنها سرفاصله حرکت اتوبوس در ایستگاه‌های خطوط شهری و معطلی مسافران کاهش قابل توجهی پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین قرارداد خرید ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس داخلی هم منعقد شده و به مرور زمان از سوی خودروسازان تولید و وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شهر می‌شود.

علیزاده تاکید کرد: با ورود این پنج هزار دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی، تهران سال طلایی خود را در این زمینه تجربه کرده و رضایت نسبی شهروندان را هم جلب خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha