۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۱۳
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85425715
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تعریف بسته های سرمایه گذاری در مدیریت شهری کرج

۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۱۳
کد خبر: 85425715
تعریف بسته های سرمایه گذاری در مدیریت شهری کرج

کرج - ایرنا - شهردار کرج با اشاره به اهمیت شعار سال اعلام کرد: تعریف بسته های سرمایه گذاری در بخش های مختلف این کلانشهر برای مشارکت مردم به عنوان برنامه کلیدی سال ۱۴۰۳ کرج در اولویت قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، مهرداد کیانی روز یکشنبه به خبرنگاران گفت : رهبر معظم انقلاب با نامگذاری امسال تکالیفی را متوجه دولت و سایر نهادهای خدمت رسان نموده اند که در سایه عمل به آنها می توان اوضاع اقتصادی را به سمت شکوفایی و بهبود سوق داد.

وی ادامه داد: توجه به این مقوله می تواند اقتصاد کشور را به معنای واقعی کلمه به سمت مردمی سازی هدایت کند و نقش شهرداریها نیز در تحقق این مهم می تواند برجسته باشد.

شهردار کرج اظهار کرد: تعریف بسته های سرمایه گذاری و پروژه های مشارکتی، اقتصاد شهری را با مشارکت مردم پویاتر می سازد که در این راستا شناسایی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری کلانشهر کرج در اولویت کاری قرار دارد .

کیانی گفت: با لحاظ کردن مشوق ها و حذف موانع اداری ، اعتماد بخش خصوصی و سرمایه های مردمی برای مشارکت در فعالیت های اقتصادی جلب می شود.

تعریف بسته های سرمایه گذاری در مدیریت شهری کرج

شهردار کرج ادامه داد: امسال سرآغازی برای تقویت مشارکت مردمی در جهت توسعه تولید و ساماندهی اقتصادی است و چنانچه سرمایه های سرگردان جامعه به سمت و سوی صحیح هدایت شودبه طور قطع اثرات آن در اشتغالزایی، کاهش تورم‌ و گرانی و رشد شاخص های اقتصادی ملموس خواهد بود.

وی تاکید کرد: کلانشهر کرج دارای فرصت های بکر سرمایه گذاری است و با توجه به نزدیکی به تهران و بهره مندی از جمعیت بالا و برخورداری از زیرساخت های مهم همچون فرودگاه، راه آهن، قطار شهری و موقعیت باغشهری و گردشگری به طور قطع تعریف پروژه های مشارکتی و استفاده از توان بخش خصوصی برای رشد سرانه ها و بهبود اقتصاد شهری دارای نتایج مثبتی خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha