فعال‌سازی ظرفیت‌های معدنی جنوب کرمان به تحقق شعار سال در این منطقه کمک می‌کند

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان ضمن حضور میدانی و بررسی ظرفیت‌های معدنی جنوب استان از جمله کارخانه و معدن تیتانیوم شهرستان کهنوج، کارخانه سیمان شهرستان عنبرآباد و کارخانه سیلیس در فاریاب طی ایام نوروز ۱۴۰۳ بر فعال‌سازی ظرفیت‌های معدنی در راستای اشتغالزایی و تحقق شعار سال تاکید کرد. 

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار، در بازدید از ظرفیت‌های معدنی جنوب کرمان با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» افزود: این نامگذاری حجت را بر همه مدیران اجرایی تمام کرده لذا باید بیش از گذشته از ظرفیت مردمی در راستای پویایی اقتصاد و اشتغال استفاده شود.

وی، اقدامات و پروژه‌های عمرانی را با فراهم کردن زمینه اشتغال که در اقتصاد خانوارها تاثیر مستقیم دارد از دیگر پیام‌های شعار سال دانست و گفت: این مهم به صورت مستقیم و غیرمستقیم مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار دارد.

فعال‌سازی ظرفیت‌های معدنی جنوب کرمان به تحقق شعار سال در این منطقه کمک می‌کند

استاندار کرمان عنوان کرد: طی سال‌های اخیر شعار سال با اقتصاد و تولید گره خورده و شعار امسال نیز با معیشت مردم ارتباط دارد، لذا بیانگر این است که هنوز جای کار وجود دارد و باید گره‌های اقتصادی و معیشتی را با مشارکت مردم باز کرد.

وی در حاشیه بازدید از محل احداث شهرک صنعتی شماره سه جیرفت نیز با اشاره به ظرفیت معدنی در این منطقه اظهار کرد: در کنار کشاورزی توجه به ظرفیت معدنی و ایجاد زیرساخت‌ها اهمیت دارد.

سال ۱۴۰۳ توسط رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم نام گذاری شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha