۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۱۶
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85425234
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزون بر ۲۵ تن شکر قاچاق در الیگودرز کشف و ضبط شد

۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۱۶
کد خبر: 85425234
افزون بر ۲۵ تن شکر قاچاق در الیگودرز کشف و ضبط شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۲۵ تن و ۸۵۰ کیلوگرم شکر قاچاق در شهرستان الیگودرز از یک کامیون کشنده کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز شنبه بیان کرد: ماموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز حین کنترل خودروهای عبوری اصفهان به الیگودرز، به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۲۵ تن و ۸۵۰ کیلوگرم شکر فاقد مجوز حمل کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالای مکشوفه هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سردار الهی تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف پنج دستگاه خودروی مسروقه در خرم آباد

سرهنگ نبی اله قاسمی فرمانده انتظامی خرم آباد نیز اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه شهید ماسوری با گشت زنی های هدفمند، برنامه های تدوین شده و در راستای اجرای طرح های مختلف، طی هفته گذشته موفق به دستگیری سه سارق حرفه ای خودرو شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی این یگان پس از تحقیقات و بررسی های تخصصی از سارقان موفق به کشف پنج دستگاه خودروی مسروقه شدند و متهمان را پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

سرهنگ قاسمی با اشاره به تحویل خودروهای مکشوفه به مالباختگان خاطرنشان کرد: سهل انگاری مالکان خودرو و عدم رعایت نکات ایمنی از عوامل زمینه ساز سرقت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha