۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۵۰
کد خبر: 85425063
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

برنامه‌های نوروزی "شاد راه نور" یزد به دلیل شرایط جوی امشب تمام می‌شود

یزد-ایرنا- رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: ویژه برنامه "شاد راه نور" که از ۲۸ اسفند در بلوار بسیج آغاز شده و قرار بود تا هفتم فروردین ادامه داشته باشد به دلیل شرایط جوی و در پیش بودن باران، امشب /شنبه شب/ به پایان می رسد.

"مصطفی زارعزاده" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:برنامه‌های امسال این نهاد به صورت متمرکز و در بلوار بسیج از ۲۸ اسفندماه تا هفتم فروردین برنامه ریزی شده بود اما با توجه به پیش بینی هواشناسی و اینکه همه فعالیت ها در فضای باز و بدون سقف انجام می شود برای جلوگیری از هرگونه خسارت به مردم این نمایشگاه ۲ روز زودتر به پایان می رسد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه ۶۰ غرفه حضور دارند همچنین ۳۰۰ نفر عوامل اجرایی برنامه ‎های این اقدام بزرگ فرهنگی هستند و ۱۷۴ هنرمند نیز در موزه زنده برای معرفی شخصیت ها و مفاخر و شغل های قدیمی یزد فعالیت دارند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت:با توجه به شرایط آب و هوایی و پیش بینی هایی که شده و قرار است از یکشنبه موج بارش خوبی را در سطح شهر و استان شاهد باشیم و شرایط جوی به ما این اجازه را نمی دهد تا مسیر شادراه را تا هفتم فروردین ادامه یابد لذا ضمن عذرخواهی از این اتفاق که خارج از توان ما بود ،برنامه ها بالاجبار ۲ روز زودتر به پایان می رسد.

زارعزاده ادامه داد: البته خوشحالیم و خدا راشاکر هستیم که بارش های خوبی را برای شهر کویری یزد شاهد خواهیم بود و با توجه به اینکه شنبه شب آخرین روز برنامه های مسیر بلوار بسیج با عنوان شادراه نور است لذا از همه دعوت می کنیم در این برنامه ها حضور پیدا کنند.

برنامه‌های نوروزی "شاد راه نور" یزد به دلیل شرایط جوی امشب تمام می‌شود

وی افزود: طبق بررسی های انجام شده خوشبختانه این برنامه با استقبال چشمگیر مردم همراه شد و با توجه به آمار و اطلاعات ثبت شده افزون بر ۱۵ هزار نفر فقط در یک شب از برنامه های این مجموعه استفاده کرده و بازدید داشتند .

وی گفت:دلیل اجرای برنامه در این محل جلوگیری از بروز ترافیک و ازدحام برنامه ‎ها در بافت تاریخی یزد بود و از دیگر اهداف نیز معرفی مسیرهای جدید گردشگری شهر میراث جهانی یزد است که در همین راستا مسیر گردشگری از میدان امیرچقماق تا محله تاریخی لرد آسیاب تعریف شده است.

برپایی جشن های نوروزی در بلوار بسیج واقع در مرکز شهر یزد و در جوار بافت تاریخی این شهر مخالفان و موافقانی داشت و شبکه های اجتماعی استان نیز محل بحث و اظهار نظر در این زمینه شده بود.

مخالفان اجرای این طرح در این بلوار بسیج، ایجاد ترافیک شدید در مسیرهای منتهی به آن را دلیل مخالفت خود اعلام کردند و موافقان هم تجمیع برنامه های نوروزی را دلیل برپایی آن در این مکان ذکر کرده بودند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha