امام جمعه کرمانشاه: دستگاههای مخالف تولیدکننده را به مردم معرفی می‌کنم

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه وعده داد دستگاههای مانع تراش که از تولیدکنندگان حمایت نکنند را به مردم معرفی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار کرد: دستگاه های مسوول امسال عزمشان بر جهش تولید باشد و راهکارش این است که موانع را از سر راه تولید کننده بردارند.

وی با بیان اینکه نحوه اجرای قوانین (بر اثر تفسیر و سلایق شخصی) تولید کننده را فلج کرده است، هشدار داد: اگر تولید کننده ای به من مراجعه کند و گلایه (از دستگاههای اجرایی کرمانشاه) داشته باشد حتما آن دستگاه را به مردم معرفی خواهم کرد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: هدفگذاری مسوولان دستگاههای اجرایی استان طوری باشد که نرخ بیکاری در کرمانشاه به پایین ترین سطح کاهش یابد.

رقص‌های مختلط قلب امام زمان را به درد آورد

حجت الاسلام غفوری در بخش دیگری از سخنانش برگزاری جشن و رقص مختلط در برخی مناطق استان کرمانشاه را مورد نکوهش قرار داد و اظهار کرد: به بهانه جشن نوروز شاهد رقص های مختلط در ماه رمضان بودیم که قلب امام زمان را به درد آورد.

وی با طرح این سوال "آخر این چه اقدام سخیفی بود که انجام دادید"؟ گفت: شما رابطه خودتان را با قرآن بریدید و عذابش دامن جامعه را خواهد گرفت و همین اعمال موجب غضب پروردگار می شود.

حجت الاسلام غفوری تصریح کرد: فسادهای اخلاقی جمعی توبه جمعی می‌خواهد چرا که اختلاط گسترده زن و مردم نامحرم و مجلس لهو و لعب مورد غضب پروردگار است.

وی ادامه داد: مردم بسیار خوب و متدینی داریم اما شیاطین به خصوص رسانه های دشمن بخشی از جامعه ما را دچار غفلت کرده اند.

امام جمعه کرمانشاه بدون نام بردن از شخص یا مسوول خاصی و ذکر شهر یا روستای مورد نظرش افزود: در برخی از مناطق /استان کرمانشاه/ اتفاقاتی افتاد که من از مسوولان آن مناطق گلایه مندم که چگونه در برابر مسائل اجتماعی منفعلانه عمل کردند؟ باید مراقب بود تا شاهد تکرار این صحنه ها نباشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha