۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۵۴
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85424532
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام‌ جمعه اهواز: لازمه تحقق شعار رهبری، همت و تلاش بی‌وقفه مسئولان است

اهواز - ایرنا - امام جمعه اهواز گفت: مسئولان استان در راستای تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، برنامه‌ریزی و تلاش خود را انجام دهند تا مشکل بیکاری و معیشت مردم برطرف شود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته اهواز ضمن تبریک ماه مبارک رمضان به نمازگزاران بیان کرد: شعار امسال مقام معظم رهبری، شاه کلید پیشرفت کشور بوده و به طور قطع حل مشکلات اقتصاد کشور با مشارکت مردم محقق می‌شود.

وی افزود: با وجود اینکه رهبر معظم انقلاب، سال‌ها بر فعال کردن صنایع کوچک‌ تاکید دارند اما متاسفانه مشاهده می‌شود که برخی مدیران در آستانه سال جدید چندین جوان را از کار برکنار می‌کنند.

امام‌ جمعه اهواز گفت: نوع تصدی‌گری دولت باید به سمت بخش خصوصی برود اما نه به گونه ای که کارها را رها کرده و خبری از نظارت نباشد.

وی کج سلیقگی برخی مدیران در توسعه صنایع کوچک را همکاری با ضدانقلاب دانست و ادامه داد: امسال باید به گونه‌ای برنامه ریزی کرد تا حرف آقا بر زمین نماند و قدری از مشکلات مردم کاسته شود.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد اظهار کرد: با اصلاح ساز و کار و نظارت دقیق و مستمر، کارها پیش می‌رود؛ حمایت از جوانان بیکار، افزون بر به حرکت درآوردن چرخه تولید، مشکل بیکاری را حل خوهد کرد.

وی با بیان اینکه ستون خیمه انقلاب امامین هستند و در سال گذشته هجمه‌های دشمن به سمت مقام معظم رهبری بود بیان کرد: اولویت دشمن، ترور شخصیت افراد است بنابراین نباید در زمین دشمن بازی کنیم.

امام جمعه اهواز در ادامه به برکات ماه رمضان اشاره کرد و گفت: این ماه مبارک، یک دانشگاه انسان‌سازی و تربیت انسان‌هایی است که می‌توانند بستر را برای حکومت امام زمان (عج) آماده کنند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد اظهار کرد: رمضان ماه انس با قرآن بوده و یکی از شرایط لازم برای بهره بردن از این ماه، پیوند با امام زمان (عج) و شبیه بودن به ایشان است.

وی در پایان به کشتار انسان‌های بی‌گناه در غزه اشاره کرد و افزود: تاکنون بیش از ۳۰ هزار نفر از مردم غزه به شهادت رسیدند و همچنان مقوله مقاومت در این نقطه دنبال می‌شود که درس بسیار بزرگی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha