۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۳۱
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85424371
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فعالیت بازار میوه و تره بار کیش از سر گرفته شد

۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۳۱
کد خبر: 85424371
فعالیت بازار میوه و تره بار کیش از سر گرفته شد

کیش- ایرنا- معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: فعالیت بازار میوه و تره بار جزیره کیش که مدتی متوقف شده بود، بار دیگر از سر گرفته شد.

وحید زارع فکری روز جمعه در بازدید از بازار میوه و تره بار جزیره کیش و در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: به منظور افزایش عرضه و تامین میوه مورد نیاز کیشوندان در ایام نوروز، با همکاری شرکت عمران، آب و خدمات شهری کیش فعالیت بازار میوه و تره بار این جزیره از سر گرفته شد.

وی با اشاره به معرفی بهره بردار جدید بازار میوه و تره بار کیش، اضافه کرد: انتظار می‌رود این مرکز نقش بسزایی در تامین نیازهای مردم جزیره در این بخش ایفا کند.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش همچنین خواستار معرفی این بازار در سطح جزیره و ایجاد جذابیت برای مشتریان از لحاظ کیفیت و قیمت شد.

وی با اشاره به افزایش نظارت‌ها بر بازار در ایام نوروز گفت: ۶ واحد صنفی در این جزیره به دلیل گرانفروشی اخطار پلمب دریافت کردند.

زارع فکری بیان اینکه طرح تشدید نظارت بر فعالیت عرضه کنندگان میوه و تره بار، از تاریخ ۲۵ بهمن سال گذشته در کیش آغاز شده است، اظهار کرد: طی این مدت بازرسان اداره نظارت و تنظیم بازار از ۴۰ واحد صنفی عرضه کننده میوه و تره بار بازدید کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha