رسانه صهیونیستی: ترور فرماندهان حماس، شکست تاریخی برای اسراییل است

تهران - ایرنا - روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» اذعان کرد که رژیم صهیونیستی در حمله به غزه، متحمل یک شکست تاریخی شده‌است چرا که ترور فرماندهان حماس، مقاومت را از بین نمی‌برد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، روزنامه هاآرتص نوشت: موضوع ترورهایی که ارتش اسرائیل ادعا می‌کند علیه فرماندهان مقاومت فلسطین و جنبش حماس در نوار غزه به‌منظور از بین بردن یا تحمیل شکست به این گروه مقاومت فلسطینی انجام داده است یک شکست تاریخی برای اسرائیل است.

این روزنامه صیهونیستی در مقاله‌ای به قلم «یوسی میلمان» تحلیلگر اطلاعاتی تاکید کرد که رسیدن به فرماندهان حماس و ترور آنها باعث از بین رفتن آنها نمی‌شود زیرا این جنبش، ریشه در جامعه فلسطین در کرانه باختری، غزه، لبنان و سوریه دارد.

هاآرتص در این پیوند اشاره کرد که یکی از رایج‌ترین توهمات مقامات اسرائیل این است که «سر بریدن فلسطینیان» به پنهان کردن مشکلات کمک می‌کند، چیزی که بسیاری از صهیونیست‌ها حتی در نهادهای امنیتی و نظامی این رژیم، توهمات مقامات رژیم اسرائیل را درک کرده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی در ۲ روز با این ادعا که فرماندهان ارشد مقاومت حماس در داخل بیمارستان شفا در غزه حضور دارند به این بیمارستان حمله کرد که بر اثر آن بیش از ۶۰ فلسطینی به شهادت رسیدند و ده ها نفر دیگر نیز زخمی شدند.

رسانه های فلسطینی گزارش دادند که رژیم صهیونیستی در ۴۰ نوبت این بیمارستان و مناطق اطراف آن را بمباران کرده است.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha