۳ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۴۷
کد خبر: 85424331
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سال گذشته یک میلیون و ۶۴۸ هزار تردد از مرز رازی خوی ثبت شد

ارومیه- ایرنا- مدیر پایانه مرزی رازی خوی گفت: طی سال گذشته یک میلیون و ۶۴۸ هزار نفر از مرز رازی تردد کردند که نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۴۰ درصدی داشت.

رضا پورسحاب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با فراهم شدن زیرساخت های لازم، سال گذشته همچنین ۲۳ هزار و ۳۷۰ خودرو سواری از مرز رازی تردد کرد.

وی با اشاره به تمهیداتی برای کاهش ازدحام مرز طی ایام نوروز اضافه کرد: ممانعت از تردد مرزنشین‌ها و مسافران کثیرالسفر از ۲۰ اسفند، افزایش کارکنان گیت گذرنامه، ۲۴ ساعته شدن و تفکیک خودروهای عمومی و شخصی خروجی از مرز ایران با استفاده از نیوجرسی تردد از مرز رازی با سهولت در حال انجام است.

مدیر پایانه رازی اظهار کرد: در ساعات اوج تردد، مسافران در کمتر از ۱۵ دقیقه از گیت‌های پلیس گذرنامه در مرز رازی عبور می‌کنند.

پورسحاب ادامه با اشاره به موارد امنیتی در مرز رازی گفت: مسافرانی که عمل جراحی زیبایی و یا تغییر چهره داشتند، عکس گذرنامه خود را به چهره جدید تغییر دهند تا موجب برگشت از طرف پلیس گذرنامه کشور ترکیه نشوند.

به گزارش ایرنا، مرز رازی خوی با دارا بودن سالن مسافری و تجاری در سه طبقه و بیش از هشت هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا ، در مدت زمان ۳ سال، با اعتبار سه هزار میلیارد ریال در سال گذشته افتتاح شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha