۲۷ نفر ناجی غریق در سواحل بوشهر استقرار پیدا کردند

بوشهر_ ایرنا_ مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر از استقرار ۲۷ ناجی غریق در سواحل استان به منظور تامین امنیت گردشگران نوروزی خبر داد.

عباس موسوی نژاد روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به برخی حوادث تلخ غرق شدگی در سال های گذشته در ایام نوروز اظهار کرد: در راستای تامین ایمنی مسافران، با همکاری دستگاه های تخصصی نسبت به شناسایی ۱۰ نقطه ساحلی که در سال های گذشته مورد بیشترین استقبال مسافر بوده یا سابقه وقوع حوادثی را داشته اند شناسایی و با بکارگیری ۲۷ ناجی غریق پوشش داده شده است.

وی افزود: با این اقدام به دنبال کاهش وقوع حوادث تلخ غرق شدگی و تلخ شدن کام خانواده ها و ایجاد سفری ایمن و مطمئن برای گردشگران نوروزی هستیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر تصریح کرد: میزان اعتبارات تخصیص یافته برای احرای این طرح پنج میلبارد ریال است.

موسوی نژاد ادامه داد: به دتبال ادامه این طرح در طول فصل بهار و تابستان هستیم که مقدمات و برنامه ریزی های آن انجام و جزئیات آن در روزهای آینده اعلام می شود.

وی از گردشگران نوروزی خواست: چنانچه قصد شنا دارند فقط در نقاط ساحلی مشخص شده اقدام و از حضور در نقاط خطرناک و بدون حضور ناجی خودداری کنند.

استان بوشهر دارای ۸۱۰ کیلومتر خط ساحلی است که هشت شهرستان از ۱۰ شهرستان آن دارای سواحلی زیبا هستند.

این استان در برآوردهای اولیه ستاد سفرهای نوروزی کشور به عنوان یکی از مهمترین مکان های هدف گردشگری مسافران نوروزی قرار گرفته و در پنج سال گذشته جزو پنج استان دارای بیشترین مقصد گردشگران در ایام نوروز شناخته شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha