طارمی: تصور صعود آسان به جام‌جهانی اشتباه است/ امکانات لازم را برای قهرمانی نداریم

تهران- ایرنا- مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که با وجود صعود ۸ تیم از آسیا به جام‌جهانی، بازهم راهیابی‌ آسان به این رویداد اشتباه است.

به گزارش شامگاه پنجشنبه ایرنا، مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال پس از پیروزی پنج بر صفر برابر ترکمنستان در هفته سوم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، گفت: بازی خیلی خوبی بود. هم نیمه اول و هم نیمه دوم موقعیت‌های زیادی را به وجود آوردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم و تمام توانمان را گذاشتیم که مردم را خوشحال کنیم.

وی در واکنش به حضور ۲۵ هزار هوادار در این مسابقه، افزود: از همه هوادارانی که به استادیوم آمدند تشکر می‌کنم، خیلی به ما انگیزه دادند. فکر نمی‌کردیم که این تعداد هوادار به ورزشگاه بیایند.سرمایه‌های ما هواداران هستند و انرژی حضورشان باعث شد بازی بهتری انجام بدهیم.

طارمی درباره اینکه به نظر می‌رسد صعود تیم ملی با توجه به نتایج دور رفت قطعی شده است، تصریح کرد: صعودمان قطعی نیست و هیچ حریفی آسان نیست و بازی‌های سختی پیش رو داریم و سعی می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم.

مهاجم تیم ملی ایران درباره بستن بازوبند کاپیتانی در بازی امشب، اذعان داشت: ما یک گروه و همه با هم هستیم، کاپیتان تیم هم علیرضا جهانبخش است و من نیستم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که همه همدل و متحد پشت هم باشیم و بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

وی درباره دعوت بازیکنان جوان به تیم ملی هم یادآور شد: جوانان خوبی به تیم ملی دعوت شده‌اند. در این ۲ روز به هر حال ناهماهنگی‌هایی در تمرین بود که یک مسئله عادی است. در مجموع بازیکنان خوبی از نظر فنی دعوت شده‌اند و مربیان با آنالیزی که انجام داده‌اند، بازیکنانی که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند، را دعوت کردند.

طارمی در پاسخ به این سوال که پس از ناکامی در جام ملت‌ها با شکست مقابل قطر، چطور می‌خواهند مردم را دوباره خوشحال کنند، تصریح کرد: به گذشته فکر نمی‌کنم و سعی می‌کنم رو به آینده باشم. بازی با قطر گذشته است. در بازی امشب هم می‌توانستیم ۷ گل بزنیم اما ۵ گل زدیم. من همیشه به فکر بازی بعد هستیم و دوست ندارم راجب به بازی‌های جام ملت‌ها صحبت کنم.

مهاجم تیم ملی درباره اینکه با توجه به صعود ۸ تیم از آسیا به جام‌جهانی، تیم ملی دیگر دغدغه صعود ندارد، گفت: اشتباه نکنیم، صعود به جام‌جهانی ساده نشده است. کره امروز مساوی کرد، تیم‌های حاضر در جام ملت‌ها را دیدید که چقدر شرایط تیم‌ها به هم نزدیک و بازی‌ها سخت شده است و نتایجی رقم خورد که کمتر کسی فکر آن را نمی‌کرد.

وی درباره اینکه چه انتظاری از مسئولان دارد، هم تصریح کرد: امکانات لازم را برای قهرمانی نداریم. با غیرت بازی کردن تا سه بازی جواب می‌دهد و همه بازی‌ها نمی‌شود با این حربه پیروز شد و یک جاهایی کم می‌آوریم. باید شرایطی به وجود بیاید که فوتبال ایران رو به پیشرفت باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha