۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۴۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85424060
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مصدوم قطع عضو شده با بالگرد اورژانس زنجان به تهران انتقال یافت

زنجان - ایرنا - رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: با اعلام خبر قطع شدگی چهار انگشت مرد ۶۰ ساله ماهنشانی، بالگرد اورژانس جهت امدادرسانی و انتقال مصدوم به پرواز درآمد و پس از بررسی‌های لازم بیمار برای پیوند به تهران اعزام شد.

داریوش تقی لو روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه بعداز ظهر امروز به وقوع پیوست که بیمار دچار قطع عضو به بیمارستان رازی ماهنشان منتقل شد و پس از انجام اقدامات درمان و پذیرش از بیمارستان مقصد (تهران بیمارستان الزهرا) با بالگرد اورژانس اعزام شد.

وی اظهار داشت: این فرد در حین انجام کار با یکی از ابزارهای کشاورزی شبیه داس دچار مصدومیت و قطع چهار انگشت دست شد.

این مسوول ابراز امیدواری کرد با توجه به اقدام به موقع تکنسین های اورژانس انگشتان قطع شده با موفقیت پیوند زده شود.

وی اضافه کرد: در حادثه ای دیگر واژگونی ۲ دستگاه پراید در کیلومتر ۷۰ اتوبان زنجان - تبریز به مصدومیت هشت نفر منتهی شد.

تقی لو افزود: این حادثه صبح امروز به وقوع پیوست که بلافاصله پنج کد آمبولانس از پایگاه های سلطان آباد، اسفناج، ایده لو، دره لیک و اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شد.

رییس اورژانس زنجان گفت: بر این اساس سه مصدوم حادثه توسط کدهای اسفناج و درلیک و پنج مصدوم دیگر توسط اتوبوس آمبولانس بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی به مرکز درمانی آیت‌الله موسوی زنجان انتقال داده شدند.

وی یادآور شد: اورژانس استان هم اکنون ۱۰۷ دستگاه آمبولانس دارد که در ماموریت‌ها به کارگیری می‌شود.

تقی لو خاطرنشان کرد: میانگین زمان رسیدن عوامل اورژانس به محل ماموریت های شهری و جاده ای استان مطابق با متوسط کشوری است و تلاش می‌شود این میزان ارتقا یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha