رضوانی: وظیفه ورزش در سال ۱۴۰۳ تولید بیشتر قهرمان است/ رشته شنا همگانی شده است

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با تاکید بر سخنان رهبری در نام‌گذاری سال جدید گفت: تولید ورزشکار در سال جدید بزرگ‌ترین وظیفه ورزش ایران است.

محسن رضوانی در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص نامگذاری سال ۱۴۰۳ توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: صحبت ایشان منحصر به یک بخش یا وزارتخانه در کشور نیست و همه باید دست به دست یکدیگر بدهیم و در همه موضوعات مسئله تولید و بحث مشارکت مردمی را جدی بگیریم. رهبری در دیدار با خانواده ورزش نیز فرمودند ورزش قهرمانی قله و ورزش همگانی دامنه‌ آن است که باید این سخن را هم در کنار نام‌گذاری سال قرار دهیم. تولید ورزشکار در سال جدید بزرگ‌ترین وظیفه ورزش ایران است.

وی ادامه داد: در ورزش نیز تولید وجود دارد؛ ما استعدادها را از سنین پایین کشف می‌کنیم و پس از آموزش، ورزشکاران و قهرمانان را تولید می‌کنیم. تولید قهرمان که قله ورزش است، نیاز به مشارکت مردمی دارد و این مسئله نیز دامنه کوه است. مردم به خودی خود در ورزش مشارکت دارند و این امر نشان دهنده این است که شاید از بقیه بخش‌های کشور در عملی کردن شعار سال جلوتر باشیم.

رئیس فدراسیون شنا با اشاره به روند این رشته‌ عنوان کرد: رشته شنا در بین مردم با تلاش‌هایی که صورت پذیرفته تا حد زیادی همگانی شده و مشارکت مردم در آن بالا رفته است. با یک نگاهی سطحی نیز می‌توان متوجه شد که در سنین پایه نیز روی بحث قهرمانی بسیار در حال کار کردن هستیم و نتایج بسیار خوبی گرفتیم. در آینده‌ای نزدیک نیز می‌توانیم قهرمان خوبی را بسازیم تا نام کشور عزیزمان را بالا ببرند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha