نماینده مردم ورامین: مجلس دولت را در تحقق شعار سال یاری می‌کند

ورامین- ایرنا- نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی با تصویب قوانین درست و صحیح، دولت را برای تحقق شعار سال اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب یاری می‌کند.

حسین نوش‌آبادی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب سال جدید را با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کرده و از مسئولان کشور خواستند تا با اتخاذ تدابیر مناسبت، ضمن حمایت بیشتر از تولید و بستر سازی مناسب برای نقش آفرینی و مشارکت مردم، به حل مشکلات اقتصادی، کمک کنند.

وی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم که از سوی رهبر معظم انقلاب، به عنوان قوی ترین و انقلابی ترین مجلس بعداز انقلاب لقب گرفت، با رویکردی اقتصادی و فرهنگی و تصویب قوانین راهبردی در حوزه تقنین، گام‌های موثری در راستای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم برداشت تا دست دولت در اجرای اقدامات اساسی برای تامین حقوق مردم، بازتر و زمینه رشد و شکوفایی کشور، بیشتر فراهم شود.

نماینده مردم ورامین: مجلس دولت را در تحقق شعار سال یاری می‌کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی افزود: تصویب قوانینی همچون تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار و رفع موانع تولید، حمایت از موسسات و شرکت های دانش بنیان، قانون جهش تولید مسکن، قانون اقدام راهبردی در مقابله با تحریم های اقتصادی، افزایش حقوق بازنشستگان کشوری، لشگری و تامین اجتماعی، وضع حقوق برای سربازان مجرد و متاهل، افرایش سقف معافیت مالیاتی کارگران و کارکنان دولت ، سامان دهی کارکنان شرکتی دستگاه های اجرایی و تبدیل وضعیت آنان، قانون رتبه بندی معلمان و قانون واردات خودروهای خارجی از جمله تصمیمات قوه مقننه برای ایجاد شرایط مناسب در حوزه اقتصادی و معیشتی کشور، محسوب می شود.

وی تصریح کرد: قطعا با اجرای مطلوب این قوانین و تشکیل مجلسی قوی‌تر و کارآمدتر با حضور نمایندگانی توانمند و آشنا به مشکلات و مطالبات واقعی ملت و منتخبینی در تراز قوه مقننه در دوره دوازدهم و تعامل قوای سه گانه کشور، شاهد کاهش آلام و گرفتاری‌های مردم و ادامه مسیر رشد و بالندگی و تحقق تمدن نوین اسلامی ایرانی، در گام دوم انقلاب اسلامی باشیم.

نوش آبادی تأکید کرد: امسال نیز نمایندگان مردم در کنار دولت تلاش می‌کند که اهداف شعار سال که نقشه راه برون‌رفت از مشکلات کشور است، محقق شود.

شهرستان های ورامین قرچک و پیشوا در جنوب شرق استان تهران دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند که این دوره کار انتخاب نماینده این حوزه به دور دوم کشیده شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha