۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۲۹
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85423871
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد بیش از چهار میلیون خودرو در محورهای ارتباطی البرز

کرج - ایرنا - رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: همزمان با آغاز سفرهای نوروزی و دربازه زمانی ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا پایان یکم فروردین امسال تردد چهار میلیون و ۳۰۵ هزار و ۷۸۷ دستگاه خودرو در محورهای ارتباطی این استان ثبت شده است. 

به گزارش ایرنا، علی شادفر روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: در این بازه زمانی ورود ۲ میلیون و ۱۳۱ هزار و ۷۸۹ دستگاه خودرو به محورهای ارتباطی البرز ثبت شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد افزایش نشان می دهد.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت ۲ میلیون و ۱۷۳ هزار و ۹۹۸ خودرو از البرز خارج شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته سه درصد افزایش ثبت شد.

شادفر بیان کرد: سرعت متوسط وسایل نقلیه د این بازه زمانی ۶۹ کیلومتر در ساعت و پرترددترین محور استان البرز آزادراه تهران- کرج در محدوده شهرک خاتم با متوسط تردد ساعتی ۶ میلیون و ۳۶۲ تردد بوده است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز یادآور شد: رانندگان باید قبل از سفر، از طریق تماس با تلفن گویا و سامانه جامع ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان و کشور مطلع شوند تا سفر ایمن‌تری داشته باشند.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به این استان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha