معاون استاندار تهران: زمان پذیرش اولیه در بیمارستان‌ها باید شتاب گیرد

تهران‌ بزرگ - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: زمان پذیرش اولیه در بیمارستان‌های پایتخت توسط پزشک متخصص باید شتاب گیرد.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، سیدعباس جوهری روز پنجشنبه در جریان بازدید از بیمارستان‌های رسول اکرم‌ (ص) و امام‌خمینی (ره) تهران ضمن‌ تشکر از کادر درمان به دلیل حضور و خدمات رسانی به بیماران در ایام تعطیلات اظهار کرد: اینکه کادر درمان در این ایام به صورت ویژه در محل کار هستند نشان از ایثار و اخلاص این قشر فرهیخته و بزرگوار برای کمک بیماران است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران افزود: یکی از اشکالاتی که بیماران در گفت‌وگوی با ما مطرح می‌کردند طولانی بودن زمان ویزیت اولیه توسط پزشک متخصص بود که بایستی این موضوع به فوریت رسیدگی و اشکالاتی از این دست مرتفع شود.

وی اضافه کرد: تخت‌های پذیرش بیماران به اندازه کافی در این دو بیمارستان وجود داشت و مشکلی از این‌ نظر مشاهده نشد که جای تشکر مضاعف دارد.

ریبس کارگروه سلامت استانداری تهران افزود د: بازدید و سرکشی به بیمارستان‌های استان تهران در دستور کار قرار دارد و توقع داریم روسای بیمارستان‌ها تدابیر لازم را برای خدمات بیشتر و بهتر به بیماران در ایام تعطیلات اتخاذ کنند.

براساس این گزارش، در این بازدید سه ساعته که از ساعت ۱۲ شب تا ساعت سه نیمه شب روز دوم فروردین ماه به طول انجامید بر خدمات رسانی مناسب و به موقع به بیماران در ایام‌ تعطیلات نوروز تاکید شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha