۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۰۸
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85423787
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فعالیت ۱۰ پایگاه امدادی در استان بوشهر

۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۰۸
کد خبر: 85423787
فعالیت ۱۰ پایگاه امدادی در استان بوشهر

بوشهر-ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: برای ایام نوروز امسال ۱۰ پایگاه و پست امدادی ساحلی در نقاط گردشگرپذیر این استان فعالیت دارند.

" احسان ایزدپناه " روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در مجموع ۲۷ پایگاه امدادی هلال احمر در ایام نوروز در استان بوشهر فعال است که از این شمار ۱۷ پایگاه ثابت و مابقی آن موقت هستند.

وی بیان کرد: فعالیت تیم‌های امدادی هلال احمر استان بوشهر در ایام نوروز در قالب امداد دریایی، کوهستان، جاده‌ای و خانه هلال انجام می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر تصریح کرد: پایگاه ثابت امداد ساحلی گناوه به سبب نداشتن مکان تعطیل است.

ایزدپناه ادامه داد: با توجه به گردشگرپذیر بودن گناوه در کنار ساحل خلیج فارس راه‌اندازی پایگاه ثابت امداد ساحلی یک ضرورت است که در این راستا تیم‌های تخصصی و تجهیزات لازم فراهم است که باید زمین برای ساخت آن اختصاص یابد.

وی اظهار کرد: اکنون پایگاه امداد ساحلی بندر گناوه به‌صورت کانکسی راه‌اندازی شده است.

ایزدپناه ادامه داد: روز گذشته در ساحل گناوه، خانم ۳۳ ساله کرمانشاهی در حین تفریح در ساحل دچار غرق‌شدگی شد که با اقدام فوری و به موقع تیم نجات‌گران ساحلی هلال‌احمر گناوه در پست موقت امداد و نجات، این مسافر را از غرق‌شدگی نجات دادند.

وی افزود: پست موقت امداد و نجات ساحلی هلال‌احمر گناوه از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی در ساحل گناوه برای انجام خدمات امدادی به مردم با همکاری هیات نجات غریق شهرستان گناوه مستقر شده است.

ایزدپناه یادآور شد: در ایام نوروز امسال ۴۵۰ نیروی امدادی با خودروهای امدادی، آمبولانس و خودرو نجات در استان بوشهر فعال هستند.

وی افزود: شماره تماس ۱۱۲ ندای امداد نیز به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به مردم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha