۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۳۴
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85423667
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سامانه بارشی از روز جمعه وارد استان اردبیل می شود

۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۳۴
کد خبر: 85423667
سامانه بارشی از روز جمعه وارد استان اردبیل می شود

اردبیل - ایرنا -اداره کل هواشناسی استان اردبیل از ورود سامانه بارشی به استان خبر داد و اعلام کرد:از بعد از ظهر فردا-جمعه-تا اواسط هفته آینده آسمان استان اردبیل ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران و وزش باد خواهد بود.

به گزارش ایرنا براساس نقشه های هواشناسی، طی امروز پنجشنبه تا حوالی ظهر فردا (جمعه سوم اسفند) با پایداری نسبی شرایط جوی، آسمان بیشتر مناطق استان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد جنوبی خواهد بود.

بر اساس این گزارش به لحاظ شرایط فصلی و محلی در مناطق شمالی به دلیل وزش باد خزری، آسمانی ابری و مه آلود انتظار می رود.

بر اساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان اردبیل، از بعدازظهر فردا با ورود سامانه ناپایدار جوی به شمال غرب کشور ضمن تداوم وزش باد جنوبی (گاهی با سرعت تند تا نسبتاً شدید بویژه در مناطق مرکزی و جنوبی)، آسمان استان به تدریج ابری شده و از فردا شب تا اواسط هفته آینده در مناطقی از استان و در بعضی ساعات بارش باران ( با شدت و ضعف و پراکنده، گاهی به صورت رگبار و رعدوبرق و توام با تندباد موقتی) پیش بینی شده است.

نقشه های هواشناسی حاکی است بارش ها در استان اردبیل، غالباً در ساعات بعد از ظهر تا اوایل شب خواهد بود.

اما از یکشنبه شب تا اواخر وقت دوشنبه (۶ فروردین) با تشدید ناپایداری های جوی ضمن وزش باد شدید در تمامی شهرستان های استان بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق (در ارتفاعات بارش برف) پیش بینی می شود.

همچنان تا اواسط هفته آینده، پدیده غالب در مناطق مرکزی و جنوبی استان وزش باد تند جنوبی خواهد بود و وزش باد غالباً در ساعات بعدازظهر و عصر انتظار می رود.

طبق این اطلاعیه از عصر یکشنبه تا روز سه شنبه (هفتم فروردین) در بیشتر ساعات سرعت وزش باد تند تا شدید پیش بینی می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha