۱ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۰۳
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85423465
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوادث رانندگی در چهارمحال و بختیاری ۱۹ مصدوم برجای گذاشت

شهرکرد - ایرنا-رییس مرکز اورژانس ۱۱۵چهارمحال و بختیاری و رییس مرکز مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: حوادث رانندگی در ۲۴ساعت گذشته در این استان ۱۹ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان، محمود شمسی پور با اعلام این خبر افزود : بر اثر واژگونی خودرو سواری پژو در محور آلونی به سمت صالحات هفت نفر مصدوم شدند که مصدومان بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان شهدا لردگان انتقال یافتند.

به گفته وی در یک حادثه رانندگی بین ۲ دستگاه خودرو سواری پژو و سمند در محور شلمزار به سمت بهرام آباد نیز هفت نفر مصدوم شدند که مصدومان این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان کاشانی منتقل شدند.

وی افزود: بر اثر واژگونی خودروی پراید در جاده فلارد به سمت لردگان پنج نفر مصدوم شدند.

شمسی پور اظهارداشت: مصدومان این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان شهدا لردگان انتقال یافتند.

به گزارش ایرنا، همزمان با اجرای طرح نوروزی اورژانس پایگاه‌های اورژانس و ۴۰۰ تکنسین اورژانس آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha