۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۵۴
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85423404
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت ۶۹ میلیمتر باران در مناطق شمالی استان بوشهر

۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۵۴
کد خبر: 85423404
ثبت ۶۹ میلیمتر باران در مناطق شمالی استان بوشهر

بوشهر- ایرنا- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بیشترین بارندگی شبانه‌روز گذشته در مناطق شمالی این استان با ۶۹ میلیمتر به ثبت رسیده است.

به گزارش ایرنا " زهرا راستگو " روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این مدت در " بندر امام حسن" شهرستان دیلم ۴۱ میلیمتر و بندر گناوه ۳۸ میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

وی اضافه کرد: کمترین میزان بارش باران با ۲ تا ۳ میلیمتر مربوط به ایستگاه‌های هواشناسی بوشهر، جزیره خارگ و برخی از نقاط در مرکز و جنوب استان بوده است.

راستگو با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی در مناطق شمالی و مرکزی به پایان رسیده است گفت: بعد از ظهر امروز این سامانه بارشی به طور کامل از استان بوشهر خارج می‌شود.

وی با اشاره به تداوم وزش بادهای شمالی در استان بوشهر ادامه داد: سرعت وزش باد در خلیج فارس ، سواحل مرکزی و جنوبی استان بوشهر قدری بالاست و ارتفاع موج دریا در این مناطق افزایش یافته است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: سواحل مرکزی و جنوبی استان بوشهر به ویژه سواحل جنوبی همچنان مواج و متلاطم است و انتظار می‌رود همراه با وزش بادهای شمالی دمای هوا کاهش یابد.

راستگو از ورود سامانه جدید بارشی به استان بوشهر در روز جمعه سوم فروردین خبر داد و بیان کرد: آخر هفته در برخی از نقاط به‌ویژه مناطق جنوبی استان بوشهر، وقوع بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش تند باد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha