از دیدارهای نوروزی با خانواده شهدا تا خدمات به مسافران در استان تهران

تهران - ایرنا - از دیدارهای نوروزی مسئولان شهری با خانواده شهدای استان تهران در اولین روز سال نو شمسی تا اقدامات نوروزی و خدمات به مسافران مهمترین اخبار اولین روز فروردین در استان تهران است.

دیدار نوروزی مسئولان شهرستان ری با خانواده شهدا

به گزارش ایرنا ، امروز در آغازین ساعات بعداز تحویل سال ۱۴۰۳ سرهنگ روح الله قنبری فرمانده سپاه شهرستان ری با همراهی رضا شنگی شهردار منطقه ۲۰ ، رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران و مسئول بسیج رسانه ری با مادر محترم شهید مرتضی پاد و مادر محترم شهید مفقود الاثر علیرضا فتوحی دیدار و گفت وگو کردند .

 از دیدارهای نوروزی با خانواده شهدا تا خدمات به مسافران در استان تهران

سرهنگ قنبری ضمن تبریک سال جدید گفت : عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهداست و همه مردم و مسوولان وظیفه دارند به منظور پاسداشت ارزش‌های انقلاب، دنباله‌رو مسیر شهدا باشند.

دیدار سید علی یزدی خواه نماینده مجلس شورای اسلامی با خانواده محترم شهید مصطفی محمد میرزایی

همزمان با آغاز سال ۱۴۰۳ و روز اول فروردین، سید علی یزدی خواه نماینده مجلس شورای اسلامی با خانواده محترم شهید مصطفی محمد میرزایی با عنوان «امین حاج قاسم» که همزمان با زمان شهادت حاج قاسم در یمن به شهادت رسیده بود، دیدار و گفتگو کردند و سال جدید را به خانواده محترم شهید تبریک گفتند.

فرمانده سپاه شهرستان ری افزود: در کنار ایثار شهدا ، مادران شهدا نیز از جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردارند و با صبوری و فداکاری آنان باعث شده تا خط سرخ شهادت در جامعه حفظ شود.

به مناسبت تبریک سال ۱۴۰۳، فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله جنوب شهرستان ری به همراه جمعی از مدیران شهری ، با تعدادی از خانواده های شهدا دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ شهیری در ساعات اولیه نخستین روز بهار طبیعت به همراه شهردار باقرشهر و جمعی از مسئولین با تعدادی از خانواده شهدای جنوب شهرستان ری دیدار کردند.

شهیری در این دیدارها اظهار داشت: خانواده شهدای انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم چشم و چراغ این مرز و بوم هستند و عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی این شهدای والامقام هست و ما وظیفه داریم به منظور پاسداشت ارزش‌های انقلاب، ادامه دهنده مسیر شهدا باشیم.

وی تأکید کرد: مسئولین موظفند تا با دیدار مستمر از خانواده معظم شهدا، از آنان در مسیر خدمت‌رسانی به مردم، طلب یاری کرده و مشکلات آنان را از نزدیک بررسی کنند. فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله جنوب شهرستان ری با خانواده شهیدان فیروزی،آزادفر،کرمی و غلامحسینی ساکن در باقرشهر دیدار و گفتگو کردند .

گفتنی است در اردیبهشت سال ۱۴۰۳ کنگره بزرگ ۱۲۰۰۰ هزار شهید استان تهران برگزار خواهد شد و سپاه ناحیه حضرت روح‌الله(ره) جنوب شهرستان ری نیز در حال اقدامات لازم برای هرچه باشکوه برگزار شدن کنگره شهدا است ‍ .

دیدار و تجدید میثاق مسئولان‌ حسن آباد با خانواده معظم شهدا وجانبازان

مسئولین شهر حسن آباد با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان شهر به خانواده آنان ادای احترام کردند . 
.
در دومین روز از سال ۱۴۰۳ ، حجت الاسلام سید حسین امیری امام جمعه ، هادی حسین خانی بخشدار ، حسن ایلانلو رئیس شورا ، میثم موسی کاظمی ریاست اموزش و پرورش ، سید مرتضی کرمانی جانشین  حوزه ۴۵۹ شیخ کلینی  و ابراهیم محمدی دهیار روستای زیوان با خانواده شهیدان والامقام ابوالفضل کمیجانی و حسین و مهدی قره چلی و همچنین جانباز سرافراز  حبیب الله قنبری دیدار کردند و آغاز سال جدید را به این عزیزان تبریک گفتند.


حجت الاسلام امیری امام جمعه  خطاب به مادر شهیدان قره چلی و کمیجانی گفت : مادران شهدا با داشتن جایگاه بالای معنوی حق زیادی بر گردن ما دارند و همدلی با مادران شهدا را وظیفه خود میدانیم و رهبر انقلاب نیز بر این موضوع همواره تاکید زیادی دارند.

دیدار نوروزی شهردار کهریزک با خانواده شهدا

 اول فروردین ماه سال ۱۴۰۳  علی کلهر شهردار کهریزک با خانواده معزز شهداء هشت سال دفاع مقدس دیدار نمود و جهت موفقیت مجموعه شهرداری از دعای ایشان مدد جست و با آرمان های شهداء تجدید میثاق کرد.

 وی ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات برای این عزیزان خانواده شهداء را مظهر برکت توصیف کرد و گفت: امیدواریم در سال پیش رو با ارائه خدمات صادقانه در راستای اهداف والای شهداء گام برداریم.

گفتنی است؛ محسن کمانکش فرمانده حوزه بسیج ۴۵۵ حضرت روح الله(ره) کهریزک، بسیجیان و معتمدین شهر، علی کلهر شهردار کهریزک را در دیدار از خانواده شهدا همراهی نمودند.

تبریک فرماندار ویژه شهرستان ری به مردم ولایتمدار شهرستان ری

همزمان با آغاز سال ۱۴۰۳ هجری شمسی، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری فرا رسیدن ایام عید باستانی نوروز و سال جدید را به تمامی هموطنان بویژه مردم ولایتمدار شهرستان ری تبریک گفت.

 از دیدارهای نوروزی با خانواده شهدا تا خدمات به مسافران در استان تهران

مهدی باب الحوائجی گفت: سلام بر آن بهار مردمان و خرمی دوران... بار دیگر ایام گذشت و روز و شب ها پیوسته از پی هم آمدند و رفتند، تلخی و شیرینی، آسانی و سختی و شکست و پیروزی ها بر همگان گذشت، سال نو از راه رسید و بار دیگر یادآورد شد که ایام عمر می گذرد و در این گذشت هیچ چاره نیست، پس چه زیبا است که روزهای عمر با مهربانی، دوستی، مروت و انسانیت سر شود که جز نام نیک و بد در این دار فانی از ما باقی نخواهد ماند... در این ایام تقارن بهار قرآن و طبیعت، ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز و لیالی نورانی قدر و روز طبیعت نویدبخش سالی پر خیر و برکت و شروعی تازه در مسیر قرآن، عترت و احترام به طبیعت می باشد.

وی افزود: ایران عزیزمان در سالی که گذشت شاهد فراز و فرودهای فراوانی بود که با همت، تلاش و همدلی تمامی هموطنان بویژه جوانان و نوجوانان پر افتخار وطن و همراهی و حمایت از خادمین ملت در مجموعه دولت مردمی روزهای شیرین و دستاوردهای بزرگی را تجربه کرد. حضور حماسی و معنادار ملت بزرگ ایران اسلامی در کارزار مهم انتخابات ۱۱ اسفندماه بار دیگر برگ زرینی را بر کتاب افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود و موجبات یأس و ناامیدی دشمنان قسم خورده ملت و وطن را فراهم آورد.

باب الحوائجی ادامه داد: مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان ری نیز همراه با دیگر هموطنان با عشق‌ به وطن و امید به آینده ای روشن در سالی که گذشت در تمامی میدان ها با اقتدار و صلابت حضور یافته و سبب شدند نام بلند قبله تهران، کربلای ایران سرزمین ری بیش از پیش بر تارک پرافتخار ایران اسلامی بدرخشد و ما نیز همراه با تمامی خدمتگزاران مردم در بدنه دولت مردمی تمامی همّ و غم و تلاش و همت خود را برای رفع حوائج و حل مشکلات مردم به کار بستیم که در ساعتهای آغازین سال نو امید به لطف خداوند و عنایت ائمه اطهار و مقبول افتادن در نظر مردم شریف شهرستان ری داریم.

فرماندار ری گفت: در پایان ضمن عرض تبریک بمناسبت فرارسیدن ایام نوروز و سال ۱۴۰۳ هجری شمسی به پیشگاه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای «مدظله العالی» و ملت بزرگ ایران، در سال جدید برای تمامی هموطنان عزیزمان بویژه مردم مؤمن و انقلابی شهرستان ری آرزوی سعادت، سلامت و بهروزی از درگاه خداوند منان در ظلّ عنایات خاصه حضرت ولی عصر ارواحناالفداه مسئلت نموده و آرزو داریم سال جدید، ایام روشنی چشم همه جهانیان به نور پرفروغ بقیه الله و فرج‌ و گشایش در تمامی امور با ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر باشد.

 تبریک شهردار قبله تهران به مناسبت سال نو و عید نوروز



یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
«سال جهش تولید با مشارکت مردم»
رضا شنگی شهدار منطقه ۲۰ تهران ( شهر ری ) گفت : حلول سال نو و بهار پرطراوت و تقارن آن با بهار قرآن و ماه پربرکت رمضان که نشانه رحمت و عظمت لایزال الهی به بندگانش است را به شما شهروندان فهیم شهرری و همکاران گرامی تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال برای شما مسئلت می‌نمایم. بسیار شاکرم که توفیق خدمت در شهری که مزین به بارگاه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) و امامزادگان واجب التعظیم است را نصیبم نموده است وامیدوارم همچون گذشته با همیاری و مشارکت شما بزرگواران در سال جدید نیز در آبادانی و عمرانی قبله تهران کوشا باشیم.

آمادگی کامل کلیه دستگاه های امدادی و خدماتی شهرستان ری در طرح استقبال از بهار

احمد شیخ محمدی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه ری روز چهارشنبه در بازدید میدانی از مبادی ورودی و خروجی شهرستان در بخش های پنج گانه تابعه گفت: با تمهیدات اندیشیده شده کلیه دستگاه های امدادی و خدمات رسان شهرستان ری جهت استقبال از زائرین و مسافرین نوروزی در آماده باش کامل می باشند.

وی افزود: در این برنامه ایستگاه های سلامت نوروزی، پایگاه های اورژانس، جمعیت هلال احمر، نیروهای پلیس راهور و انتظامی فراجا، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری و نیز کلیه امکانات و تجهیزات لجستیکی و میزان آمادگی نیروها در مبادی اصلی ورودی و خروجی در بخش های پنج گانه شهرستان با حضور رؤسای اورژانس و جمعیت هلال احمر مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت.

شیخ محمدی در پایان اضافه کرد: باتوجه به آغاز تعطیلات رسمی سال نو و افزایش چشمگیر تردد وسایل نقلیه در سطح جاده های برون شهری کلیه دستگاه های امدادی و خدمات رسان شهرستان در آماده باش کامل بوده و در قالب پایگاه های ثابت و سیار در ورودی های اصلی شهرستان از جمله بزرگراه تهران قم، محور امام رضا «ع» در بخش خاوران و جاده قدیم قم در بخش فشافویه آماده ارائه خدمات مورد نیاز به مسافرین و زائرین گرامی می باشند.

دیدار نوروزی امام جمعه و مسئولان قرچک با خانواده معظم شهدا

همزمان با نخستین روز از سال ۱۴۰۳، امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان قرچک روز چهارشنبه با خانواده معظم شهدا دیدار و از ایثار و از خودگذشتگی حانواده شهدا تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه شهرستان قرچک در جریان دیدار با خانواده شهیدان احمد توکلی و ابوالقاسم حسن، از شهدای این شهرستان اظهار داشت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی، مرهون رشادت و از خودگذشتگی شهدا و خانواده معظم آنان است و اگر امروز امنیت و صلابت کشور روزافزون است، به برکت خون شهیدان است.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی افزود: شهدا با بصیرت و شناخت و اثبات ولایتمداری مطلق، وارد میدان مبارزه حق علیه باطل شدند و با خون پاک خود، از انقلاب حراست کردند، خانواده شهدا نیز با حرکت در مسیر شهدا، پرچم عزت و اقتدار شهدا را در دست گرفته و اجازه ندادند که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی فراموش شود.

 از دیدارهای نوروزی با خانواده شهدا تا خدمات به مسافران در استان تهران

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال جدید با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس، نمایش بارز مدیریت مردم بر امورات کشور است، دورانی طلایی که با حضور، مدیریت و اقتدار مردم ایران باعث شد تا حتی یک وجب از خاک مقدس ایران اسلامی دست دشمنان نیفتد.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در طول تاریخ سراسر افتخار این نظام الهی ثابت کرده‌اند که در همه امور پای نظام بوده و از ارزش‌های آن حراست می‌کنند و قطعا در حوزه اقتصاد و تولید نیز می‌توانند اثرگذاری خود را با عمل به فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی ثابت کنند.

شهید ابوالقاسم حسن در هفدهم خرداد ۱۳۴۳ دیده به جهان گشود. این شهید سرافراز با آغاز دوران هشت سال دفاع مقدس، به عنوان بسیجی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافت و سرانجام در روز ۲۲ فروردین سال ۱۳۶۲، در شمال فکه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

شهید احمد توکلی، از شهدای مرزبانی نیروی انتظامی است که در حین انجام خدمت مقدس سربازی در سیستان و بلوچستان در اثر درگیری با اشرار در سوم اسفند ماه ۱۳۹۸ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرماندار قرچک: با همراهی و همدلی مردم، همچون حماسه انتخابات، شعار سال را محقق می‌کنیم

فرماندار شهرستان قرچک گفت: با همراهی و همدلی مردم، همچون حماسه انتخابات یازدهم اسفندماه سال گذشته، شعار سال تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب را محقق می‌کنیم.

 از دیدارهای نوروزی با خانواده شهدا تا خدمات به مسافران در استان تهران

حسین فخاری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شعار سال تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با اشراف به مسائل کشور، سال‌های گذشته را با عناوین اقتصادی نامگذاری کرده اند و تأکید ایشان به لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی، نقشه راهی برای تمامی مسئولان به منظور دستیابی به اهداف جهش تولید در سال جدید است.

وی افزود: در طول عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، هر جا که در اداره امورات کشور، مردم سهیم بودند، موفقیت‌های چشمگیر نصیب ایران اسلامی شده و قطعا با استفاده از تجارب گذشته و عمل به دستورات رهبر معظم انقلاب، در حوزه اقتصاد و تولید نیز می‌توان به پشتوانه مردم، اقداماتی مهم و اثرگذار انجام داد.

وی تصریح کرد: مردمی که در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن سال گذشته و انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با حضور حماسی و درخشان خود، برگ زرینی در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی رقم زده و نقشه شوم دشمنان را خنثی کردند، قطعا در همراهی با مسئولان در ایجاد جهش در تولید نیز نقش خود را به درستی ایفا می‌کند.

فخاری با اشاره به توفیقات شهرستان قرچک در سال گذشته اظهار داشت: شهرستان قرچک در سالی که گذشت، با حمایت‌های دولت سیزدهم، به موفقیت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، رفاهی، تولید و اشتغال دست یافت که با مرور تمامی این دستاوردها، نقش اساسی مردم به خوبی نمایان است.

فرماندار قرچک افزود: استقرار صدها واحد تولیدی در شهرک صنعتی قرچک و آغاز عملیات احداث فاز سوم این منطقه مهم اقتصادی در ایام الله دهه مبارک فجر سال گذشته، نشان می‌دهد که اگر مسئولان بستر را برای حضور مردم در عرصه اقتصاد، تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار فراهم کنند، بسیاری از مشکلات این حوزه برطرف می‌شود.

وی تأکید کرد: قطعا تمامی مسئولان شهرستان قرچک، با همدلی و حرکت در مسیری که رهبر معظم انقلاب با تعیین شعار سال آن را ترسیم کردند، تلاش خود را برای دستیابی به اهداف والای نظام در پیشرفت و توسعه روزافزون شهرستان به کار می‌بندند.

وی با اشاره به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک اظهار داشت: قطعا بار دیگر مردم شهرستان قرچک با حضور حماسی خود عشق و ارادت خویش را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پشتیبانی همیشگی خود از ارزش‌های نظام و انقلاب را ثابت می‌کنند

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

شهردار ورامین از نیروهای خدماتی مدیریت شهری تقدیر کرد

 از دیدارهای نوروزی با خانواده شهدا تا خدمات به مسافران در استان تهران

شهردار ورامین با حضور در مناطق مختلف این شهر، از نیروهای پاکبان و عوامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری که به صورت شبانه‌روزی به مردم خدمت می‌کنند تقدیر کرد.

در آخرین ساعات سال ۱۴۰۲ شهردار ورامین با حضور در مناطق مختلف شهر از زحمات و تلاش‌های نیروهای خدماتی شهرداری که به صورت شبانه روزی به مردم خدمت می‌کنند با تقدیم هدایایی تقدیر کرد. شهردار ورامین در جریان این دیدار اظهار داشت: در حالی که اغلب مردم در حال آماده شدن برای ورود به سال جدید هستند، نیروهای خدماتی از جمله پاکبانان و آتش‌نشانان در محل کار خود حاضرند تا آسایش و آرامش را برای شهروندان فراهم کنند.

علیرضا مؤمنی افزود: نیروهای شهرداری ورامین از هفته‌های گذشته تا کنون، با اجرای طرح استقبال از بهار، شهر را برای ورود به سال جدید مهیا کرده‌اند و با وجود آماده بودن همه امکانات، باز هم نیروهای شهرداری در محل کار خود حاضرند تا مردم با آرامش ایام نوروز را سپری کنند.

وی تصریح کرد: دوری از خانواده برای نیروهای شهرداری از آن جا لذت بخش است که سایر مردم، در سایه بیداری آنان در آرامش به سر می‌برند و صبح را با شهری تمیز و آرامشی که حاصل تلاش شما عزیزان است آغاز می‌کنند.

شهرستان ورامین با دو شهر ورامین و جوادآباد و با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اولین روز عید نوروز به دیدار خانواده های شهدا در شهریار متبرک شد

در اولین روز عید، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار ، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حسینی نوری امام جمعه شهرستان شهریار، حسین حق وردی نماینده مردم شریف شهریار، قدس و ملارد مجلس شورای اسلامی، کردی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهریار با خانواده های معظم شهید بزرگوار «مجتبی یداللهی» و شهید بزرگوار «مهدی حاج منوچهری» دیدار و گفتگو کردند.

 از دیدارهای نوروزی با خانواده شهدا تا خدمات به مسافران در استان تهران

استقرار ایستگاه نوروزی و خدمات سفر در ورودی شهر فردوسیه ️

مصطفی عموزاده شهردار از تداوم استقرار ایستگاه نوروزی و خدمات سفر در ورودی شهر فردوسیه خبر داد و افزود : در راستای ایجاد لحظاتی خوش برای مسافران و شهروندان فردوسیه استقرار ایستگاه نوروزی همچنان پا برجاست. ️

وی افزود : با استفاده از ظرفیت پرسنل و نیروهای امدادی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایستگاه نوروزی از ابتدای ورود به سال جدید جهت خدمات رسانی مطلوب در راستای رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی در ورودی شهر در مسیر جاده رباط کریم مستقر می باشد.

️وی با اشاره به فعالیت این ایستگاه از ساعت ۸ صبح تا اذان مغرب گفت: این ایستگاه به عبارتی راهنمای گردشگری مسافران است که با توزیع بروشور نسبت به راهنمایی گردشگران و مسافران نوروزی اقدام می‌نماید.

️وی در پایان گفت : تمام تلاش ما این است که با برنامه ریزی طبق مصوبات ستاد استقبال از بهار به گونه‌ای عمل نمائیم تا ضمن همدلی و همبستگی موجبات رفاه هرچه بیشتر مسافران و شهروندان را فراهم آوریم.

دیدار نوروزی فرماندار شهرستان شهریار با امام جمعه شهرستان شهریار

 از دیدارهای نوروزی با خانواده شهدا تا خدمات به مسافران در استان تهران

همزمان با اولین روز سال جدید، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار ، حسین حق وردی نماینده مردم شریف شهریار، قدس و ملارد مجلس شورای اسلامی و کردی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهریار با حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا حسینی نوری امام جمعه شهرستان شهریار دیدار کردند.

استقرار ایستگاه های نوروزی و خدمات سفر در ورودی شهرهای هفت گانه شهرستان شهریار

 از دیدارهای نوروزی با خانواده شهدا تا خدمات به مسافران در استان تهران

علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار از تداوم استقرار ایستگاه نوروزی و خدمات سفر در ورودی شهر های هفتگانه شهریار خبر داد. علیرضا فاتحی نژاد گفت : این ایستگاه ها به منظور ارائه موقعیت های مکانی و گردشگری، بحث اسکان و سایر خدمات به مهمانان نوروزی خدمات ارائه می دهند.

وی افزود : با استفاده از ظرفیت پرسنل و نیروهای امدادی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ها ایستگاه نوروزی از ابتدای ورود به سال جدید جهت خدمات رسانی مطلوب در راستای رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی در ورودی شهرها مستقر می باشد.

فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به فعالیت این ایستگاه ها از ساعت ۸ صبح تا اذان مغرب ادامه داد: این ایستگاه به عبارتی راهنمای گردشگری مسافران است که با توزیع بروشور نسبت به راهنمایی گردشگران و مسافران نوروزی اقدام می‌نماید.

فاتحی نژاد تصریح کرد : تمام تلاش ما این است که با برنامه ریزی طبق مصوبات ستاد خدمات سفر به گونه‌ای عمل نمائیم تا ضمن همدلی و همبستگی موجبات رفاه هرچه بیشتر مسافران و شهروندان را فراهم آوریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha