۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۲۸
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85423333
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رئیس جمهوری و نخست وزیر پاکستان نوروز را تبریک گفتند

اسلام‌آباد - ایرنا - رئیس جمهوری و نخست وزیر پاکستان در پیام هایی جداگانه، فرا رسیدن نوروز باستانی را به کشورهای حوزه نوروز تبریک گفتند.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، آصف علی زرداری رئیس جمهوری پاکستان در حساب کاربری رسمی دفتر ریاست جمهوری در شبکه اجتماعی «ایکس» فرا رسیدن نوروز را به ملت‌های جهان و همچنین کسانی که این رویداد را در پاکستان جشن می‌گیرند، تبریک گفت.

وی افزود: آرزو داریم تا نوروز برای همگان رفاه، صلح، شادی و توسعه را به همراه داشته باشد.

محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان نیز در پیام نوروزی خود گفت: من به همه کسانی که نوروز را در پاکستان و سراسر جهان جشن می گیرند، صمیمانه درود می فرستم و تبریک می‌گویم.

وی افزود: این روز نشانه فرا رسیدن بهار، تجدید طبیعت و فرصتی برای قدردانی از نعمت هایمان، به اشتراک گذاشتن امیدها و آرزوهایمان برای سال پیش رو است.

نخست وزیر پاکستان اظهار داشت: در این مناسبت فرخنده به همه ملت‌هایی که نوروز را جشن می‌گیرند و همچنین در پاکستان از جمله جامعه زرتشتیان کشور تبریک می‌گویم.

وی نوروز را یک فرهنگ برای عبور از اختلافات و ایجاد پل جهت تقویت همگرایی دانست و تاکید کرد که این روز باید فرصتی برای ارتقای هم افزایی و وحدت منطقه‌ای باشد.

روز گذشته نیز سفیر پاکستان در تهران فرا رسیدن رویداد باستانی نوروز و حلول سال نو خورشیدی را به ملت ایران تبریک گفت.

محمد مدثر تیپو طی پیام ویدیویی گفت: رویداد نوروز در تاریخ و فرهنگ ایران از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: فرارسیدن عید خجسته نوروز را به ملت ایران از صمیم قلب تبریک می گویم و دعا می کنم که نوروز، برای همه ما صلح، رفاه و شادی را به همراه داشته باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha