انتخاب هوشمندانه شعار سال نشان از تداوم اعتماد رهبر معظم انقلاب به توانمندی جوانان است

اهواز - ایرنا - مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: انتخاب هوشمندانه شعار سال نشان دهنده تداوم اعتماد رهبر معظم انقلاب به توانمندی، تخصص و اراده جوانان است.

سرهنگ پاسدار ایمان ممبینی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اهمیت و جایگاه ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت به جوانان و معرفی یادمان‌های شهدا به زائران نوروزی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب همواره سال‌هاست بر استفاده از ظرفیت جوانان متخصص و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان تاکید فراوان داشتند و امسال نیز به دنبال همان مسیر پیشرفت شعار سال را به صورت هوشمندانه انتخاب کردند.

وی افزود: امام خمینی رحمت الله در دوران انقلاب و پس از آن در دفاع مقدس با تکیه بر جوانان غیور و غیرتمند موفق شدند تاریخ ساز شوند و اکنون نیز رهبر معظم انقلاب با همان نگاه ، این مسیر را تداوم می بخشند که بی شک نگاهی به شما توسعه، پیشرفت و برون رفت از مشکلات اقتصادی است.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه ولیعصر خوزستان ادامه داد: بی شک در هر جایی که به جوانان اعتماد کردیم، نتیجه مثبتی از آن حاصل شد و امید می رود در سال جاری با استفاده از ظرفیت جوانان متخصص و بومی بتوانیم سال درخشانی را برای خدمت به مردم، رقم بزنیم.

وی بیان کرد: ترویج و تقویت روحیه خودباوری در بین جوانان و نوجوانان یکی از ضرورت‌ها برای پیشرفت و آبادانی است به همین جهت هرچه روی جوانان نخبه سرمایه‌گذاری کنیم، نتیجه بهتری برای کشور عزیزمان حاصل می‌شود.

سرهنگ پاسدار ممبینی با اشاره به اهمیت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی یادمان های شهدا به نسل جوان و مردم شهید پرور ایران اسلامی گفت: همواره یادمان‌های شهدا در استان خوزستان محل مناسبی برای معرفی فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت های رزمندگان اسلام است که از مردم شریف دعوت می کنیم در این ایام در این یادمان ها حضور یابند.

گفتنی است آیین سال تحویل ر برخی از یادمان‌های شهدا در استان خوزستان به همت سازمان اردویی و رایانه نور سپاه ولیعصر خوزستان برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha