۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۰۱
کد خبرنگار: 851
کد خبر: 85423166
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رفع دغدغه‌های مردم در سال جدید مورد توجه باشد

ایرنا – رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت روز چهارشنبه در نخستین روز از سال ۱۴۰۳ با انتشار پیام ویدئویی، ضمن تبریک فرارسیدن سال نو تاکید کرد: باید رفع دغدغه‌های مردم در سال جدید بیش از همیشه مورد توجه مسئولان کشور و استان قرار گیرد.

آیت الله رسول فلاحتی در این پیام نوروزی با بیان اینکه باید همواره شاکر مردم باشیم، افزود: سالی که گذشت همراه با فراز و نشیب های بسیار بود و حضور مردم در عرصه های مختلف اعم از راهپیمایی۱۳ آبان، ۲۲ بهمن و انتخابات تحسین برانگیزترین اتفاقات سال گذشته را رقم زد.
وی ادامه داد: این مردم مهربان در همه عرصه‌های انقلاب و هرجا که نیاز بود حضور یافتند؛ امروز مدیران باید در رفع دغدغه‌های آنان بکوشند.
آیت الله فلاحتی اظهار کرد: افزایش برخی قیمتها مردم را مکدر کرده است؛ امیدواریم دولت مهار تورم را در سال جدید یکی از هدف های اساسی خود قرار دهد .
وی ادامه داد: کشاورزان، تولید کنندگان و صنعتگران همواره برای تولید و پیشرفت در تلاش هستند و باید رفع دغدغه های آنان مورد توجه باشد.
وی حادثه غزه را یکی از تلخی‌های سال گذشته عنوان کرد و گفت: این اتفاق قلب امت اسلامی را داغدار کرد و نکبتش برای قدرت های زر و زور باقی می ماند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha