۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۲۷
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85423109
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: روند توسعه بوشهر شتاب می‌گیرد

۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۲۷
کد خبر: 85423109
استاندار: روند توسعه بوشهر شتاب می‌گیرد

بوشهر- ایرنا - استاندار بوشهر گفت: امسال با آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از طرح‌های زیرساختی روند توسعه این استان شتاب خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، احمد محمدی‌زاده روز چهارشنبه در پیام صوتی و تصویری با تبریک آغاز سال نو اظهار کرد: در ادامه اقدامات انجام شده در سال گذشته امسال نیز با اجرای طرح‌های مهمی در حوزه آبرسانی، سد سازی و آب شیرین کن‌ها، توسعه و تجهیز مراکز درمانی و ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان شاخص های توسعه ای در این استان ارتقا می یابد.

وی با اشاره به تلاش گسترده برای پیگیری و اجرای طرح های جدید در استان بوشهر تصریح کرد :عقب ماندگی در حوزه تجهیزات درمانی این استان را با توسعه و تجهیز مراکز باید جبران کنیم.

استاندار بوشهر افزود: در همین راستا روند تکمیل بیمارستان‌های در حال ساخت با سرعت بیشتری دنبال می‌شود.

محمدی زاده ادامه داد: پارسال شماری از جوانان استان بوشهر در صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی مشغول بکار شدند و امسال نیز با توافق های انجام شده افزون بر صنایع یادشده در نیروگاه اتمی و آموزش و پرورش نیز فرصت‌های شغلی جدیدی خلق خواهد شد.

وی یادآورشد: تمهیدات لازم برای اجرای طرح‌های توسعه ای در حوزه اقتصادی ، عمرانی و فرهنگی استان بوشهر اتخاذ شده است.

استاندار بوشهر گفت: : سال ۱۴۰۲ با وجود تلاش های دشمنان برای ضربه زدن به ایران اسلامی، دستاوردهای مهمی برای ایران عزیز و استان بوشهر در بر داشت که مشارکت مردم در انتخابات و ناکام گذاشتن معاندان و بدخواهان نظام اسلامی از جمله این دستاوردها است.

محمدی زاده تصریح کرد: سال ۱۴۰۲ در هفته دولت و دهه فجر، سه هزارطرح عمرانی و اقتصادی با سرمایه گذاری ۴۱۷ هزار میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح و کلنگ زنی شد که در تاریخ استان بوشهر بی سابقه بوده است.

وی اضافه کرد: از این طرح ها ۲ هزارو ۲۳۰ طرح با اعتبار ۳۱۰ هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسید و ۷۷۰طرح نیز با اعتبار ۱۰۷ هزار میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه برای رفاه و آسایش مردم از تمام توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم، اظهار کرد: اکنون استان بوشهر به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده و در تمام شهرها و روستاهای استان شاهد فعالیت برای بهبود وضعیت هستیم.

محمدی زاده بیان کرد: با تلاش دولت سیزدهم، امیدواریم سال ۱۴۰۳ در عرصه معیشت مردم نیز گشایش اساسی صورت بگیرد تا رضایت مندی همه مردم را در پی داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha