۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۱۰
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85423092
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بهار با باران به خراسان شمالی آمد

۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۱۰
کد خبر: 85423092
بهار با باران به خراسان شمالی آمد

بجنورد-ایرنا- امروز _چهارشنبه - نخستین روز از بهار در خراسان شمالی، بارانی آغاز شد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، بارش باران از مناطق مختلف خراسان شمالی گزارش شده است. بارش باران همچنین در محورهای مختلف استان سبب لغزندگی جاده ها شد.

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: سامانه بارشی از دیروز وارد استان و فعالیت آن در مناطق جنوبی این خطه شده و امروز با گسترش فعالیت این سامانه بارشی تا پنجشنبه اوایل شب در بیشتر مناطق استان بارش باران پیش بینی شده است.

نوربخش داداشی اظهار کرد: فعالیت این سامانه بارشی به صورت بارش باران و در برخی ساعات رگبار باران و رعد و برق همراه با وزش باد شدید پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: شدت بارش امروز در مرکز و نیمه شرقی استان است که با توجه به رگباری بودن بارندگی ها، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی افزود: مردم استان در مناطق مختلف کاهش محسوس دمای بیشینه را از امروز تا پنجشنبه تجربه می کنند.

وی گفت: در شبانه روز گذشته کوسه در شیروان با کمینه دمای ۳.۶ درجه سانتیگراد سردترین و پیش قلعه در شهرستان مانه با بیشینه دمای ۲۴.۶ درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان گزارش شده است.

داداشی اظهار کرد: در این مدت کمینه دمای بجنورد، مرکز استان ۸.۹ درجه و بیشینه دمای آن ۲۰.۸ درجه سانتیگراد ثبت شده است.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha