نیروهای راهداری چهارمحال و بختیاری به ۲۸۶ خودرو امدادرسانی کردند

شهرکرد - ایرنا - معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش ۱۷ سانتی‌متر برف در گردنه چری گفت: نیروهای راهداری این استان در سامانه بارشی روز سه‌شنبه به ۲۸۶ خودرو گرفتار در برف امدادرسانی کردند.

امین قوامی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: افزون بر این نیروهای راهداری با حضور فعال خود از آغاز این سامانه بارشی نسبت به اسکان موقت ۵۸ مسافر در راهدارخانه‌های استان اقدام کردند.

وی اظهار داشت: همچنین در این مدت نیروهای راهداری ۸۱۰ کیلومتر باند رفت و برگشت از محورهای شریانی و غیر شریانی استان چهارمحال و بختیاری را برف‌روبی کردند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به چندین نقطه رانشی در کارون ۴ براثر بارش شدید باران گفت: نیروهای راهداری ۴۲ مقطع ریزش‌برداری انجام دادند.

وی یادآور شد: همچنین محور اصلی شهرکرد - اردل بر اثر سیلابی شدن یکی از پل‌ها تخریب شد که در کوتاه‌ترین زمان بیل مکانیکی اعزام و کارهای اولیه در این منطقه انجام شد.

قوامی اضافه کرد: با توجه به پایان بارش‌ها هم اکنون مشکل خاصی در هیچ یک از گردنه‌های چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، تمام محورهای ارتباطی باز و ترافیک به صورت عادی و روان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید:

به گزارش ایرنا، براساس گزارش اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری بیشترین میزان بارش با ۱۰۸.۹ میلیمتر مربوط به کوهرنگ، بازفت ۱۱۱.۱، دوآب صمصامی ۸۱، مال خلیفه ۶۶.۶، لردگان ۵۹.۷، لیرابی ۵۸.۴، اردل ۵۱.۹ گزارش شده است.

پیشتر اداره کل هواشناسی با صدور هشدار سطح قرمز نسبت به ورود یک سامانه بارشی قوی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در چهارمحال و بختیاری گزارش داده بود.

هم‌اکنون تمام ۴۵۰ نفر نیروی انسانی زیرمجموعه اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۴۲ راهدارخانه استان‌ مستقر و مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha