سیلاب راه ارتباطی تعدادی از روستاهای شهرستان کوهرنگ را مسدود کرد
عکس تزئینی است

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: سیلاب روز سه‌شنبه راه ارتباطی تعدادی از روستاهای شهرستان کوهرنگ را با مرکز این شهرستان قطع کرد.

خسرو کیانی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: راه ارتباطی ۱۵ روستای دهستان موگویی و تعدادی روستا در بخش بازفت از جمله روستای تَبَرک به علت بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌ها بسته شده است.

وی ادامه داد: این در حالیست که راه‌های اصلی و فرعی استان باز است و اگر چه توصیه می‌شود امروز از ترددهای غیرضروری در این محورها خودداری شود اما تردد امکانپذیر است و تاکنون مشکلی در این خصوص گزارش نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: پیش‌بینی شده پیک بارش‌ها برای ساعات بعدازظهر و شب باشد از همین رو آمادگی لازم برای مهار بحران احتمالی اندیشیده شده است.

کیانی یادآور شد: تاکنون مشکل خاصی در سطح استان گزارش نشده است و نیروهای امدادی و خدمات‌رسان در آماده باش کامل قرار دارند.

به گزارش ایرنا، طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی، احتمال بارش شدید باران، وقوع سیل، رعد و برق، وزش باد شدید و بارش برف در ارتفاعات، در هشت استان خوزستان، کردستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، فارس، اصفهان و لرستان از روز سه شنبه و احتمال بارش باران و وزش شدید باد، در ۲۴ استان دیگر نیز، پیش بینی شده است.

در همین راستا هواشناسی برای استان چهارمحال و بختیاری هشدار سطح قرمز صادر کرده است.

بنا بر اعلام اداره‌کل هواشناسی استان، طی ساعات اخیر میزان بارش در ایستگاه کوهرنگ ۴۹ میلمتر، در ایستگاه بازفت ۶۰ میلیمتر و در ایستگاه دوآب صمصامی ۴۱ میلیمتر بارش ثبت شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha