اسکان نوروزی در واحدهای آموزشی هرمزگان به پنج هزار و ۱۸۱ نفر رسید

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: پذیرش و اسکان مسافران فرهنگی در واحدهای آموزشی این استان از آغاز این طرح ( ۲۷ اسفندماه) تاکنون، به پنج هزار و ۱۸۱ نفر رسیده است.

به گزارش ایرنا، محمد قویدل روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از ستادهای اسکان فرهنگیان در استان، با توجه به شرایط و جاذبه‌های گردشگری و توریستی هرمزگان، آب و هوای مطبوع آن در فصل بهار که از عوامل مهم جذب گردشگر به این استان است، اظهار کرد: احتمال اینکه مسافران نوروزی بیشتری نسبت به سال‌های گذشته به سمت جنوب کشور از جمله هرمزگان سفر کنند، باعث شد با ظرفیت های موجود، با ستاد اسکان نوروزی استان همکاری کنیم.

وی بیان کرد: ۲ هزار و ۷۴۴ کلاس درس در قالب ۳۴۵ مدرسه در هرمزگان برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز تجهیز شده است که تا امروز یکهزار و ۳۹ خانوار پذیرش شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان ادامه داد: متقاضیان استفاده از خدمات ستاد اسکان فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی اسکان فرهنگیان از نشانی ستاد اسکان هر شهرستان اطلاع پیدا کنند.

وی گفت: پذیرش نوروزی فرهنگیان از ۲۷ اسفندماه سال گذشته آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

قویدل ضمن آرزوی داشتن سالی پر از موفقیت و سلامتی و شادکامی برای مردم ایران زمین ابراز امیدواری کرد: تمام تلاش خود را مبذول خواهیم داشت تا به نحو مطلوب، پذیرای فرهنگیان از سراسر کشور باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha