۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85422619
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۳ مصدوم حادثه ترافیکی دزفول در آخرین ساعت‌های امسال

دزفول- ایرنا - رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: وقوع ۲ حادثه ترافیکی در بخش چغامیش و سردشت دزفول، مصدومیت ۱۳ تن را در پی داشت.

به گزارش ایرنا رضا معمارزاده روز سه شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به افزایش ماموریت‌های اورژانس در ساعت‌های پایانی سال جاری گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ تصادف در دزفول رخ داد که در یک حادثه هفت نفر و در دیگری ۶ نفر مصدوم شد.

وی ادامه داد: حوالی ساعت ۱۷:۱۹ روز گذشته برخورد ۲ دستگاه خودرو سواری پراید و یک موتور سیکلت در شهرک شهید بهشتی از توابع بخش چغامیش دزفول به مرکز ۱۱۵ دزفول گزارش شد که در این حادثه هفت مصدوم بر جای گذاشت.

رییس اورژانس دزفول گفت: امدادگران اورژانس دزفول با حضور در محل حادثه علاوه بر درمان سرپایی ۲ تن از مصدومان، پنج مصدوم دیگر را به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل کزدند.

معمارزاده با اشاره به وقوع حادثه ترافیکی دیگر در بخش سردشت دزفول ادامه داد: واژگونی یک دستگاه خودرو نیسان در مسیر روستای ابوالحسن (بوالحسن) دزفول در حوالی ساعت یک بامداد امروز سه شنبه نیز به مرکز اورژانس ۱۱۵ دزفول اعلام و ۲ تیم عملیاتی اورژانس از پایگاه‌های جاده‌ای سردشت و شهیون به محل اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دزفول افزود: کارشناسان فوریت‌های پزشکی این مرکز توانستند در شرایط سخت آب و هوایی، عملیات امدادرسانی را به خوبی انجام و هر ۶ مصدوم این حادثه را پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل کنند.

به گزارش ایرنا، ۱۵ پایگاه اورژانس شامل چهار پایگاه شهری، ۱۰ اورژانس جاده‌ای و یک پایگاه هوایی همراه با یک اتوبوس آمبولانس و همچنین یک دستگاه موتورلانس در دزفول فعال است.

بر اساس اعلام اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول از ابتدای امسال تا ۲۴ اسفندماه جاری ۲۳ هزار و ۳۵۶ ماموریت تاکنون توسط اورژانس ۱۱۵ دزفول انجام شده است که در این ماموریت ها، امدادگران اورژانس دزفول به هفت هزار و ۸۵ مصدوم ترافیکی امدادرسانی کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha