انتشار ماهنامه بین‌المللی علمی و خبری حقوق بشر آمریکایی در مسیر جهاد تببین است

تهران- ایرنا- مدیر حوزه‌های علمیه و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی به سازمان جوانان حقوق بشر، انتشار ماهنامه بین‌المللی علمی، تحلیلی و خبری «حقوق بشر آمریکایی» از سوی این سازمان را حرکتی ارزشمند در مسیر جهاد تببین عنوان کرد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، آیت‌الله علیرضا اعرافی در این پیام آورده است: سازمان جوانان حقوق بشر توانسته با حفظ رویکرد و ادبیات تهاجمی در مقابل آمریکا، همچنین ادامه روند گفتمان‌سازی دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب در این حوزه، اثربخشی فعالیت‌های خود را روزافزون کند.

وی از هماهنگی و همکاری سازمان جوانان حقوق بشر با حوزه‌های علمیه طی پنج سال گذشته تقدیر و تشکر کرد و افزود: جا دارد حوزه علمیه علاوه بر افزایش همکاری‌ها، از ظرفیت این سازمان بیش از پیش بهره‌مند شود.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به اینکه ماهنامه حقوق بشر آمریکایی توسط سازمان جوانان حقوق بشر با تیم پژوهشی قوی شروع به فعالیت کرده است، افزود: ماهنامه حقوق بشر آمریکایی حرکتی ارزشمند در مسیر جهاد تبیین است که امیدواریم شاهد ارتقای روزافزون آن باشیم.

آیت‌الله اعرافی در پایان گفت: ان شاءالله دعای خیر امام زمان (عج) پشتیبان فعالیت‌های این سازمان و همه مجاهدینی که در رسوایی نظام سلطه و حقوق بشر آمریکایی تلاش می‌کنند، خواهد بود.

اولین شماره ماهنامه بین‌المللی علمی، تحلیلی و خبری حقوق بشر آمریکایی که تنها ماهنامه حقوق بشر آمریکایی در ایران است، طی روزهای آینده توسط سازمان جوانان حقوق بشر منتشر می‌شود.

سازمان جوانان حقوق بشر، یک سازمان غیردولتی است که اصلی‌ترین ماموریت آن آموزش جوانان در سراسر جهان درباره حقوق بشر است و به آنها کمک می‌کند که مدافعان ارزشمندی برای ارتقای بردباری و صلح باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha