واژگونی خودرو در جاده نیشابور - مشهد یک کشته و ۶ مصدوم بر جای گذاشت

مشهد- ایرنا- رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: واژگونی خودرو پژو پارس که امروز در بزرگراه نیشابور- مشهد رخ داد یک کشته و ۶ مصدوم برجای گذاشت.

سید حمید حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت ۱۰ و ۳۴ دقیقه صبح امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان، آمبولانس پایگاه خیام و آمبولانس پایگاه های قدمگاه و درود نیز به عنوان کمکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت های پزشکی در صحنه حادثه و در بررسی اولیه پایگاه خیام تعداد مصدومان این حادثه ۶ نفر ارزیابی شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: متاسفانه یک مصدوم به علت شدت جراحات وارده در صحنه حادثه فوت کرده بود و سایر مصدومان این حادثه توسط آمبولانس های اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.

حسینی از مسافران نوروزی خواست تا با رعایت قوانین و مقررات رانندگی، توجه کافی به جلو و بستن کمربند ایمنی از وقوع این گونه حوادث تلخ پیشگیری کنند.

‍ مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی و در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان "نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه" به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha