۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85422446
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ستاد بحران  البرز با برگزاری مانور فرضی در آمادگی کامل باشد

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: مجموعه ستاد بحران استان باید در آماده باش کامل باشند و با توجه به احتمال بارندگی شدید و وقوع سیلاب های فصلی تدابیر لازم را داشته باشند. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، " مجتبی عبداللهی" روز سه شنبه در نشست ستاد سفر استان البرز افزود: ستاد بحران استان می تواند با برپایی مانور فرضی و تعریف احتمال مخاطرات در بخش های مختلف، میزان آمادگی اعضا را بسنجد و نقاط ضعف را برطرف کند.

استاندار البرز گفت: باید مجموعه امکانات استان برای ارایه خدمات و همچنین مقابله با بحران های مختلف احصا شود تا در مواقع لازم غافلگیر نشویم.

وی افزود: ایستگاه های نوروزی که در مبادی استان فعالیت دارند باید از تمام ظرفیت خود بهره برداری کنند تا خدمات مطلوبی را به مسافران ارایه دهند.
استاندار البرز ادامه داد: باید درصدد معرفی اماکن تفریحی، تاریخی و طبیعی استان به مسافران عبوری باشیم تا البرز را بیش از پیش به مقصد سفر گردشگران تبدیل کنیم.
عبداللهی گفت: با توجه به تقسیم وظایف صورت گرفته و مشخص بودن تکالیف دستگاه ها در بخش های مختلف، ضرورت دارد که نظارت کافی بر روند ارایه خدمات در تعطیلات نوروزی در دستور کار قرار گیرد.
وی افزود: راهور استان باید در کنار وظایف ذاتی خود نسبت به آگاهی بخشی مسافران و بویژه رانندگان در خصوص رانندگی امن و مخاطرات سرعت غیرمجاز، خواب آلودگی اقدام کنند.
استاندار البرز گفت: باید نهایت تلاش خود را بر روی کاهش تصادفات به خصوص در محورهای مواصلاتی استان متمرکز کنیم.
وی افزود: نیروهای امدادی همچون هلال احمر باید حضور فعالی در ایستگاه های نوروزی داشته باشند و تا جای ممکن آموزش محور عمل کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha