سیل در کمین ۵ استان کشور/اجرای رتبه‌بندی برای ۵۳۰۶ بازنشسته آموزش و پرورش

تهران- ایرنا- بسته اخبار اجتماعی ایرنا در بیست و نهمین روز از اسفند به ممنوعیت سرمایه‌گذاری اتباع در استان‌های ممنوعه، درمان سرپایی ۴۷۹ نفر توسط نیروهای هلال احمر، ۱۷۷ کشته و ۶۲۰۰ مصدوم در تصادفات رانندگی ۵ روز گذشته، اجرای رتبه‌بندی برای ۵۳۰۶ بازنشسته آموزش و پرورش، انتقال ۹ زندانی ایرانی از ارمنستان و ژاپن به کشور و سیل در کمین ۵ استان پرداخته است.

به گزارش ایرنا، در بسته خبری پیش رو مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را با هم مرور می‌کنیم، امروز سرویس جامعه خبرگزاری ایرنا با اخبار مختلفی از حوزه اجتماعی ایران همراه بود که گزیده این اخبار را می‌توانید در ادامه بخوانید.

طرح سرمایه‌گذاری اتباع شامل استان‌های ممنوعه نمی‌شود

رئیس سازمان ملی مهاجرت بر ممنوعیت فعالیت و سکونت اتباع خارجی در استان‌های ممنوعه تاکید کرد و گفت: طرح سرمایه‌گذاری اتباع و برخورداری از امکانات بانکی شامل استان‌های ممنوعه نمی‌شود.

عبدالله مبینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح سرمایه‌گذاری اتباع خارجی و برخورداری از امکانات و خدمات بانکی یکی از طرح‌های تحولی برای ساماندهی دارایی‌های اتباع و جلوگیری از کلاهبرداری و سوء استفاده از این قشر است که اکنون در سراسر کشور آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این طرح فقط اتباع و مهاجران مجاز و دارای کارت مهاجرت و کارت هوشمند شناسایی را شامل می‌شود، افزود: طرح سرمایه‌گذاری فقط در استانهایی اجرایی شد که سکونت و حضور اتباع در آنها ممنوع نیست.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سیل در کمین ۵ استان کشور/اجرای رتبه‌بندی برای ۵۳۰۶ بازنشسته آموزش و پرورش

درمان سرپایی ۴۷۹ نفر توسط نیروهای هلال احمر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۳

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: در پنجمین روز از طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۳، نیروهای این جمعیت ۴۷۹ نفر را به صورت سرپایی مداوا کردند و به بیش از ۲ هزار نفر خدمات امدادی ارائه دادند.

بابک محمودی اظهارداشت: از تاریخ ۲۴ تا ۲۸ اسفند ماه، در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۳، ۶۱۰ مورد عملیات امدادی توسط نیروهای این جمعیت صورت گرفته است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سیل در کمین ۵ استان کشور/اجرای رتبه‌بندی برای ۵۳۰۶ بازنشسته آموزش و پرورش

سیل در کمین ۵ استان کشور/مردم هشدارها را جدی بگیرند

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: به دنبال فعالیت سامانه بارشی قوی‌، پنج استان کشور در معرض وقوع سیلاب قرار دارند؛ بنابراین‌ مردم‌ باید تمامی هشدارهای صادره از مراجع رسمی و مربوطه را جدی بگیرند.

بابک محمودی در کمیته ویژه پیشگیری، آمادگی و پاسخ به بحران در سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور که با حضور نمایندگان وزارت نیرو ،سازمان مدیریت بحران، پلیس راهور، هواشناسی، اورژانس و بنیاد مسکن در محل مرکز EOC سازمان امداد و نجات برگزار شد، اظهار داشت: امروز سه شنبه ۲۹ اسفندماه، استان های خوزستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد تحت تاثیر سامانه بارشی قوی‌ قرار می‌گیرند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سیل در کمین ۵ استان کشور/اجرای رتبه‌بندی برای ۵۳۰۶ بازنشسته آموزش و پرورش

نکات قابل توجه در خرید آجیل/ پرهیز از زیاده‌روی در مصرف شیرینی و شکلات

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت ضمن تشریح نکات قابل توجه در خرید آجیل، بر تازه بودن و سالم بودن این اقلام، تاکید کرد.

دکتر احمد اسماعیل زاده در آستانه فرارسیدن عید نوروز و استقبال از خرید آجیل برای پذیرایی از مهمانان، به ذکر چند نکته درخصوص خرید آجیل اشاره و بیان کرد: آجیل هایی توصیه می شوند که خام باشند یا حتی الامکان با نمک بو داده نشده باشند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سیل در کمین ۵ استان کشور/اجرای رتبه‌بندی برای ۵۳۰۶ بازنشسته آموزش و پرورش

همکاری بنیاد خیریه معلولان ایرانیان با کمیته امداد به منظور اشتغال‌زایی

کمیته امداد امام (ره) اعلام کرد: بنیاد خیریه معلولان ایرانیان با همکاری کمیته امداد، اقدام به اشتغال‌زایی برای افراد دارای معلولیت کرده است.

برای بنیاد خیریه معلولان ایرانیان، خیلی مهم است که افراد عضو این بنیاد، افراد دارای معلولیت از نظر کمی و کیفی زندگی قابل قبولی داشته باشند در یک زندگی قابل‌قبول داشتن یک شغل و کسب و کار، خیلی اهمیت دارد، به همین دلیل است که اعضای عضو این بنیاد خیریه، تحت آموزش قرار می‌گیرند و برای شروع کسب و کارشان، به کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی می‎شوند تا وام اشتغالزایی دریافت کنند. همکاری که از نظر بنیاد، می‌تواند عمیق‌تر هم شود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سیل در کمین ۵ استان کشور/اجرای رتبه‌بندی برای ۵۳۰۶ بازنشسته آموزش و پرورش

۱۷۷ کشته و ۶۲۰۰ مصدوم در تصادفات رانندگی ۵ روز گذشته

رییس پلیس راهور گفت: با شروع تعطیلات نوروز در ۵ روز گذشته ١٧٧ نفر از هموطنان بر اثر تصادف در جاده‌ها جان خود را از دست دادند و ۶ هزار و ٢٠٠ نفر نیز مصدوم شدند.

سردار سید تیمور حسینی در مراسم بازدید وزیر کشور از مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی افزود: البته به این جمع بندی رسیدیم که در پایان تعطیلات و طرح نوروزی پلیس آمار را از طریق پزشکی قانونی اعلام کند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سیل در کمین ۵ استان کشور/اجرای رتبه‌بندی برای ۵۳۰۶ بازنشسته آموزش و پرورش


وزیر کشور در سفرهای نوروزی بر ایمنی و رعایت هنجارهای اجتماعی تاکید کرد

وزیر کشور با اشاره به اینکه تعطیلات نوروزی امسال با ماه مبارک رمضان تقارن پیدا کرده است، گفت: قطعا هموطنان در سفرهای خود انضباط اجتماعی و هنجارهای مذهبی را رعایت می‌کنند.

احمد وحیدی در بازدید از مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی افزود: فراجا در سفرهای نوروزی نقش مهمی ایفا می کند در واقع مردم در جاده ها با پشتوانه پلیس حرکت می کنند و پلیس نیز در تمام محورها حضور دارد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سیل در کمین ۵ استان کشور/اجرای رتبه‌بندی برای ۵۳۰۶ بازنشسته آموزش و پرورش

انتقال ۹ زندانی ایرانی از ارمنستان و ژاپن به کشور

معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری و رییس کمیته انتقال محکومان از انتقال ۹ زندانی ایرانی از ارمنستان و ژاپن به کشور خبر داد.

عسکر جلالیان جلالیان افزود: با همکاری وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه و در راستای اجرای موافقت‌نامه‌های دو جانبه منعقد شده با ارمنستان و ژاپن، ۸ ایرانی محبوس در زندان‌های ارمنستان و یک ایرانی زندانی در ژاپن امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ پس از تشریفات قانونی، برای گذران ادامه دوران محکومیت خود به کشور منتقل شدند.ادامه خبر را اینجا بخوانید .

سیل در کمین ۵ استان کشور/اجرای رتبه‌بندی برای ۵۳۰۶ بازنشسته آموزش و پرورش

اجرای رتبه‌بندی برای ۵۳۰۶ بازنشسته آموزش و پرورش

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با رایزنی‌های فشرده و هماهنگی‌های انجام شده با سازمان برنامه و بودجه، احکام رتبه‌بندی برای ۵۳۰۶ نفر دیگر از بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش دیروز (دوشنبه ۲۸اسفندماه) صادر شد.

رضا فیضی نژاد افزود: صندوق بازنشستگی کشوری در آذرماه امسال برای ۶۲هزار نفر از بازنشستگان آموزش و پرورش که در فاصله ۳۱ / ۶ / ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۱ بازنشسته شده و مشمول طرح رتبه بندی شدند و اطلاعات آنان از سوی این وزارتخانه به صندوق بازنشستگی اعلام شده بود، احکام رتبه بندی را صادر کرد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سیل در کمین ۵ استان کشور/اجرای رتبه‌بندی برای ۵۳۰۶ بازنشسته آموزش و پرورش

اگر قصد دنبال کردن اخبار گروه جامعه ایرنا به صورت کامل در حوزه‌هایی مانند محیط زیست، زنان و خانواده، رفاه و تأمین اجتماعی، حقوقی و قضایی، آموزش و پرورش، بهداشت و سلامت، هلال احمر، اورژانس، انتظامی و حوادث، بهزیستی، مسائل و آسیب‌ها و مدیریت بحران را دارید، پیشنهاد می‌کنیم هر روز سری به این سایت‌ https://www.irna.ir/service/society بزنید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha