۲۸ مرکز درمانی و تشخیصی قشم در ایام نوروز فعال است

قشم - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم گفت: ۲۸ درمانگاه، بیمارستان، مرکز تصویر برداری پزشکی، آزمایشگاه و مرکز خدمات جامع سلامت این جزیره برای ارایه خدمات درمانی و تشخیصی به قشموندان و مسافرین نوروزی در سرتاسر سرزمین آب و آفتاب فعال است.

یاسر مرادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افزود: این تعداد، ۲ بیمارستان، ۶ درمانگاه، چهار مرکز تصویربرداری پزشکی، سه آزمایشگاه و ۱۳ مرکز خدمات جامع سلامت را شامل می شود.

وی ادامه داد: بیمارستان های پیامبر اعظم (ص) و خلیج فارس، درمانگاه های شفا شهر درگهان، آفرینش و خلیج فارس شهر رمکان، امام رضا (ع)، شهید دارا و سلامت جزیره در شهر قشم مراکز درمانی فعال در این ایام به شمار می رود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم توضیح داد: آزمایشگاه های دکتر جعفری شهر قشم از چهارم تا سیزدهم فروردین، دکتر حسینی شهر درگهان از چهارم تا دوازدهم فروردین و دکتر دادور(پرتو) شهر رمکان از پنجم تا سیزدهم این ماه برای مراجعه بیماران فعال است.

مرادی اضافه کرد: مراکز خدمات جامع سلامت روستای طولا، شهر لافت، شهر رمکان، روستای کاروان، روستای دولاب، روستای گوری، شهر طبل، جزیره هنگام، روستای گورزین، شهر سوزا، شهر درگهان، شهید ذاکری قشم از ۲۹ اسفند تا سیزده فروردین و جزیره لارک از ۲۹ اسفند تا ۶ فروردین از مراکزی هستند که در صورت لزوم قشموندان، ساحل نشینان و مسافران می توانند به آنها مراجعه کنند.

وی افزود: بنر مربوط به این مراکز درمانی در سطح شهر قشم و برخی از ورودی ها نصب شده تا قشموندان و مسافران از محل این مراکز باخبر شده و در صورت لزوم به سرعت به این مراکز مراجعه کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم سالی پر از سلامتی را برای هموطنان و مسافران نوروزی ورودی به جزیره قشم نگین خلیج فارس آرزو کرد.

به گزارش ایرنا، تعطیلات نوروزی از امروز / سه شنبه ۲۹ اسفند/ آغاز شده و تا سیزدهم ماه آینده ادامه دارد.

سفرهای نوروزی نیز از اوایل هفته جاری آغاز شده و پیش بینی می شود تا نیمه فروردین سال آینده ادامه یابد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha