به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب لرستان، یاسر اکبریان روز دوشنبه اظهار کرد: این تماس ها در سطح شهرستانها و مناطق غیر تحت پوشش صورت گرفته است.
به گفته وی ۱۰۶ هزار و ۸۲۵ مربوط به حوادث آب و ۱۶ هزار و ۴۲ مورد هم در حوزه حوادث فاضلاب و درخواستهای مربوط به حوزه مشترکان شرکت آبفا نیز درسال جاری چهار هزار و ۸۹۷ مورد بوده است.
وی عنوان کرد: پس از تماس با سامانه ۱۲۲ و ثبت حوادث، کد رهگیری برای مردم و مشترکان و ناظران شرکت ارسال میشود.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به تقویت زیرساختهای سامانه ۱۲۲ افزود: از شهروندان انتظار می رود حوادث مربوط به آب و فاضلاب را از طریق سامانه ۱۲۲ اطلاع رسانی و این پل ارتباطی را حفظ کنند.
به گفته اکبریان کمترین تماس با سامانه ۱۲۲ مربوط به کیفیت آب آشامیدنی بود که نشان دهنده کیفیت و استاندارد آن در لرستان است
بیش از ۶۱۰ هزار مشترک آب در لرستان وجود دارد.
نظر شما