۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۱۸
کد خبرنگار: 1494
کد خبر: 85421497
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ریزش سقف پیاده رو در دزفول یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت

دزفول - ایرنا - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول از ریزش سقف پیاده رو در خیابان طالقانی دزفول خبر داد و گفت: یک کودک پنج ماهه بر اثر این حادثه فوت کرد و ۲ بانوی ۱۷ و ۲۲ ساله مصدوم شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دزفول، رضا معمارزاده روز دوشنبه در تشریح این حادثه اظهار کرد: گزارشی مبنی بر ریزش سقف پیاده رویی در خیابان طالقانی دزفول به مرکز ارتباطات اورژانس این شهرستان دریافت و یک تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه حادثه دیدگان توسط عوامل اورژانس به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شدند، افزود: متاسفانه کودک پنج ماهه به رغم تلاش تیم پزشکی در اورژانس و اتاق عمل بیمارستان بزرگ دزفول فوت شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دزفول حال ۲ مصدوم دیگر را مطلوب گزارش کرد و گفت: بانوی ۱۷ ساله از بیمارستان ترخیص شد و مصدوم دیگر هم اکنون در بخش مغز و اعصاب بستری است.

به گزارش ایرنا سقف پیاده روهای معابر هسته مرکزی شهر دزفول اغلب فرسوده بوده و نیازمند مرمت و بازسازی هستند؛ متولی رسیدگی به این پیاده روها شهرداری است که انتظار می‌رود برای جلوگیری از وقوع حوادث مشابه اقدام لازم برای مرمت و بازسازی آنها صورت گیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha