شهداب یزد هنوز می‌تواند مدعی قهرمانی لیگ برتر والیبال کشور باشد

یزد- ایرنا- مسابقات مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال کشور برگزار شد و تنها تیم شهداب از بین سه نماینده استان یزد در این لیگ به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، برای تکرار مقام فصل گذشته فرصت دارد تا با رقبای مدعی، جدالی سختی را برگزار کند.

به گزارش ایرنا، مسابقات مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور برگزار شد و تاکنون سه تیم شهداب یزد، پیکان تهران و فولاد سیرجان ایرانیان حضور خود را با برد مقابل حریفان در مرحله یک چهارم نهایی مسجل کردند.

همچنین مسابقه بین ۲ تیم والیبال طبیعت اسلامشهر و شهرداری ارومیه نیز امروز (دوشنبه) ۲۸ اسفندماه برگزار می شود تا تیم برنده جزو چهار تیم اصلی این مرحله قرار گیرد.

از سه تیم استان یزد در لیگ برتر والیبال امسال کشور ۲ تیم اردکانی شامل ایفاسرام و چادرملو با قبول شکست مقابل رقبا از صعود به این مرحله بازماندند.

در مرحله یک چهارم نهایی، تیم‌ها بر اساس مقررات فدراسیون با هم در تهران مسابقات خود را برگزار تا در پایان چهره تیم قهرمان و همچنین تیم‌های دوم و سوم لیگ امسال مشخص شود.

کارشناس ورزش یزد اعتقاد دارد که مرحله یک چهارم نهایی مرحله‌ای است که هیچ تیمی حق اشتباه ندارد و برای قهرمانی باید با دقت و تمرکز تا لحظه آخر مبارزه کنندتیم شهداب یزد که در فصل گذشته با حضور رقیبان مقتدر با ارائه بازی‌های فنی به مقام قهرمانی رسید، در مرحله یک چهارم نهایی امسال دیدارهای سخت و نفسگیری در پیش رو دارد.

بعد از مشخص شدن تیم چهارم مرحله پلی آف از بین ۲ تیم شهرداری ارومیه و طبیعت اسلامشهر، برنامه مسابقات توسط فدراسیون اعلام می شود و این امیدواری برای شهداب وجد دارد که بار دیگر جام قهرمانی را تصاحب کند.

تیم‌های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی همه جزو تیم‌های آماده هستند و برای رسیدن به مقام قهرمانی سرمایه گذاری خوبی داشته‌اند ولی شهداب هم نشان داده بار دیگر فقط به دنبال کسب قهرمانی و دفاع از عنوان فصل گذشته است.

کارشناس ورزش استان یزد اعتقاد دارد که مرحله یک چهارم نهایی مرحله‌ای است که هیچ تیمی حق اشتباه ندارد و برای قهرمانی باید با دقت و تمرکز تا لحظه آخر مبارزه کنند.

"علی محمد قادریان" افزود: در این مرحله یزد تنها یک نماینده مقتدر به نام شهداب دارد و این تیم برای اینکه از عنوان سال گذشته خود دفاع کند، فقط باید همه حریفان را جدی گرفته و با تمرکز به ارائه بازی فنی بپردازد.

وی بیان کرد: اگر شهدابی‌ها همانند مسابقات گذشته خود با اقتدار بر اساس برنامه و نقشه راه مشخص مقابل رقبا حاضر شوند، تکرار افتخار و کسب قهرمانی دور از دسترس نیست.

مشخص شدن زمان نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر والیبال کشور

دیدارهای مرحله نیمه‌ نهایی لیگ برتر مردان روزهای پنجم و هفتم فروردین سال ۱۴۰۳ پیگیری خواهد شد و در صورت نیاز به مسابقه سوم، تیم‌ها روز نهم فروردین به مصاف یکدیگر می‌روند.

سی و هفتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز یکشنبه ۳۰ مهرماه امسال با حضور ۱۴ تیم ایفا سرام اردکان، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان، پاس گرگان، گیتی‌پسند اصفهان، سایپا تهران، پیکان تهران، چادرملو اردکان، شهداب یزد، شهرداری ارومیه، نیان الکترونیک مشهد، هورسان رامسر و طبیعت و شهرداری گنبد در یک گروه مقدماتی آغاز شد.

شهداب یزد هنوز می‌تواند مدعی قهرمانی لیگ برتر والیبال کشور باشد

در دور مقدماتی این دوره از رقابت‌ها، تیم‌ها در قالب یک گروه به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه دادند و سپس هشت تیم برتر راهی مرحله پلی‌آف شدند و مراحل پلی‌آف لیگ برتر مردان به صورت ۲ برد از سه مسابقه برگزار شد.

تیم والیبال شهداب یزد در فصل گذشته با کسب ۲ پیروزی متوالی بر تیم مدعی و با سابقه پیکان تهران با افتخار بر بام قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور ایستاد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزش استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد که حدود ۲ هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha