کامبک مس رفسنجان مقابل ذوب آهن/ ربیعی همچنان در حسرت پیروزی

کرمان - ایرنا - بازی تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و مس رفسنجان در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر کشور در حالی با نتیجه تساوی خاتمه یافت که رفسنجانی ها ۲ گل خورده در این بازی را جبران کردند تا شاگردان همچنان در حسرت پیروزی در نیم فصل دوم باشند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتبال مس رفسنجان و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه عصر امروز در ورزشگاه شهدای مس آغاز شد و در نهایت تقابل حساس ۲ تیم برنده ای نداشت و سهم هر تیم فقط یک امتیاز شد.

شاگردان محمد ربیعی در حالی به مصاف تیم سابق این سرمربی رفتند که در آن سو محرم نویدکیا به عنوان یک اصفهانی روی نیمکت مس نشسته بود و این بازی از این حیث حساسیت زیادی بین هواداران پیدا کرده بود.

در ابتدا تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در دقیقه چهار بازی موفق شد توسط فریبرز گرامی دروازه مس را باز کند تا فشار به نحوی از روی تیم شاگردان ربیعی برداشته شود و در ادامه کار باز هم اصفهانی ها با گل به خودی رامتین سلیمان زاده در دقیقه ۱۵ باز هم به گل رسیدند و فاصله به ۲ گل افزایش پیدا کرد و کار رفسنجانی‌ها سخت تر شد.

اما تیم فوتبال مس رفسنجان در ادامه این بازی موفق شد که در دقیقه ۴۱ توسط جلال الدین علی محمدی و روی پاس فرشید باقری، به گل نخست خود در این بازی دست یابد؛ شوت علی محمدی از پشت محوطه جریمه و فاصله حدود ۳۰ متری وارد دروازه اصفهانی‌ها شد تا فاصله به حداقل ممکن برسد.

نیمه دوم در شرایطی آغاز شد که رفسنجانی ها به بازی برگشته بودند و هر لحظه احتمال گلزنی از سوی هر ۲ تیم وجود داشت و مس در نهایت در دقیقه ۷۶ توسط محمدمهدی محبی برای دومین بار پیاپی دروازه ذوب آهن را فرو ریخت و این تیم موفق شد که با یک کامبک رویایی، از باخت فرار کند.

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در حالی در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر کشور هنوز موفق به پیروزی نشده که رفسنجانی ها از ۶ بازی گذشته خود با هدایت نویدکیا سه پیروزی کسب کردند و در این بازی نیز به تساوی رضایت دادند تا همچنان شکست ناپذیر باشند.

ترکیب ۲ تیم مس رفسنجان و ذوب آهن اصفهان

حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، علی عدنان، حسن جعفری، جلال علی‌محمدی، فرشید باقری، منتظر محمد، محمد اکبری، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده شاگردان محرم نویدکیا در این دیدار بودند.

همچنین تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان نیز در این بازی با ترکیب محسن فروزان، محمد قریشی، فریبرز گرامی، شایان مصلح، فردین یوسفی، گریگول چابرادزه، مهرداد رضایی، محسن آذرباد، مجید علیاری، محمدحسین اسلامی و محمد جواد محمدی به میدان رفت.

تیم فوتبال مس رفسنجان با ۲۵ امتیاز در جایگاه دهم و ذوب آهن اصفهان با ۲۷ امتیاز در رتبه هشتم جدول رده بندی لیگ برتر کشور قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha