۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۵۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85421319
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

تارتار: شاهد بازی جذابی بودیم

۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۵۸
کد خبر: 85421319
تارتار: شاهد بازی جذابی بودیم

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: بازی تیم های صنعت نفت آبادان و ملوان بسیار جذاب و دیدنی بود.

به گزارش ایرنا, مهدی تارتار شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمهای ملوان و صنعت نفت آبادان در بندرانزلی اظهار کرد: موقعیت های زیادی روی دروازه ها ایجاد شد و هر ۲ تیم شانس گلزنی داشتند.

وی افزود: البته صنعت نفت نیز موقعیت داشت اما دروازه بان ما واکنش خوبی نشان داد و ما نیز چند فرصت مناسب گلزنی را از دست دادیم وگرنه می توانستیم با نتیجه بهتری پیروز شویم.

وی ادامه داد: به هر حال بسیار خوشحالم که توانستیم از موقعیت استفاده و نتیجه را حفظ کنیم و در نهایت با پیروزی در این بازی, عیدی خوبی به طرفداران ملوان دادیم تا آنها با خوشحالی ورزشگاه را ترک کنند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بیان کرد: در نیم فصل نخست تیمها همدیگر را نمی‌شناختند اما هم اینک همه تیم ها از یکدیگر شناخت دارند و به همین دلیل کار سخت است و از سوی دیگر همه تیمها ملوان را به چشم مدعی نگاه می‌کنند.

تارتار خاطرنشان کرد: به هر حال در یک بازی سخت و جذاب به پیروزی رسیدیم تا شکست هفته گذشته را فراموش کنیم و امیدوارم که روند خوب ما تا پایان لیگ ادامه داشته باشد.

به گزارش ایرنا, تیمهای ملوان و صنعت نفت آبادان یکشنبه شب در هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم فرار گرفتند که در نهایت ملوان با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha